printlogo


کد خبر: 187754تاریخ: 1398/3/13 00:00
خارج از گود

آقای گل عربستان در تیررس ایتالیا
عبدالرزاق حمدا... مهاجم مراکشی و خطرناک النصر عربستان از چند تیم اروپایی مخصوصا از کشور ایتالیا پیشنهاد دارد. این مهاجم مراکشی 28 ساله در فصل گذشته 34 گل را به ثمر رسانده بود و رکورد گلزنی در یک ‌فصل را در لیگ عربستان شکست. حمدا... در این‌باره اظهار داشت: من از اروپا چند پیشنهاد دارم مخصوصا از یک تیم بسیار مشهور ایتالیایی اما من در النصر بسیار راحت هستم و دوران بسیار خوشی را سپری می‌کنم. این قول را به هواداران این تیم می‌دهم تا زمانی که سران این باشگاه موافقت نکنند این تیم را ترک نمی‌کنم. من در حال حاضر منتظر انتخاب رییس جدید باشگاه هستم تا با او در این‌باره صحبت کنم. عبدالرزاق حمدا... در النصر در این فصل 34 گل به ثمر رسانده بود تا این تیم با اختلاف یک امتیاز نسبت به الهلال به مقام قهرمانی برسد.
 
دخئا، 75 میلیون پوند
داوید دخئا تنها یک فصل دیگر از قرارداد کنونی‌اش با باشگاه منچستریونایتد باقی مانده و حالا شایعه جدایی‌اش از این تیم بر سر زبان‌ها افتاده است. باشگاه منچستریونایتد حاضر به فروش دروازه‌بان اسپانیایی‌اش نیست، مگر اینکه پیشنهادی بیش از 75 میلیون پوند دریافت کند. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اصلی‌ترین مشتری دخئای 28 ساله است. دستمزد هفتگی این دروازه‌بان اسپانیایی در منچستریونایتد 200 هزار پوند است اما گفته می‌شود پاریسی‌ها قصد دارند با ارائه پیشنهاد دستمزد 450 هزار پوند در هفته، او را برای پیوستن به PSG متقاعد کنند. باشگاه منچستریونایتد هنوز نتوانسته بر سر تمدید قرارداد با داوید دخئا به توافق برسد، این در حالی است که گفته می‌شود این دروازه‌بان اسپانیایی خواهان افزایش قابل ‌توجه دستمزدش به منظور تمدید قرارداد شده است. در صورتی که مدیران باشگاه منچستریونایتد نتوانند با دخئا به توافق برسند، مجبورند او را در تابستان پیش‌رو در فهرست فروش بگذارند یا اینکه در پایان فصل آینده داوید را به‌عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند. این دروازه‌بان اسپانیایی که در سال 2011 از اتلتیکومادرید به منچستریونایتد پیوست، در سال 2015 هم مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار داشت و حتی تا آستانه پیوستن به این تیم اسپانیایی پیش رفت اما در نهایت در ماجرای معروف خرابی دستگاه فکس باشگاه رئال مادرید این انتقال عملی نشد.
 
ونگر: لیورپول متوسط بود
آرسن ونگر سرمربی پیشین آرسنال معتقد است لیورپول در شبی که بازی خیلی متوسطی مقابل تاتنهام به نمایش گذاشت، فاتح لیگ قهرمانان شد. ونگر در این‌باره گفت: در پایان سرنوشت این بازی روی دو ضربه شروع مجدد رقم خورد. شخصاً اعتقاد دارم که لیورپول بازی خیلی‌خیلی متوسطی را از خود به نمایش گذاشت و تاتنهام بیشتر در جریان این بازی بود و آنها تنها در ضربات آخر خوب عمل نکردند و من فکر می‌کنم که این بیشتر به جنبه فیزیکی آنها برمی‌گردد تا کیفیت واقعی بازی‌شان. سرمربی پیشین آرسنال صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: به اعتقاد من بازیکنان تاتنهام در این دیدار به خود باور و ایمان داشتند اما نه صد‌درصد.
 
مورینیو: فینال بی‌کیفیتی بود
ژوزه مورینیو سرمربی پیشین منچستریونایتد بازی فینال لیگ قهرمانان اورپا را بازی جذابی ندیده است. مورینیو که خود پیش از این در سال 2003 با پورتو و در سال 2010 با اینتر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده بود، گفت: اگر جا‌گیری و حرکت سه بازیکن خط میانی لیورپول را نگاه کنیم، می‌بینیم که آنها در یک خط صاف جلوی خط دفاعی چهار نفره تیم‌شان ایستاده بودند. وی افزود: در جریان بازی ندیدیم که هندرسون، واینالدوم، فابینیو و میلنر به سه بازیکن خط حمله‌شان نزدیک شوند و یا یکی از آنها در محموطه جریمه تاتنهام حضور پیدا کند. ما چیزی از بازیکنان خط میانی لیورپول ندیدیم. آنها با هفت بازیکن در نیمه زمین خود ماندند، خیلی بسته و خیلی دفاعی بازی کردند. در واقع این بازی بیشتر یک بازی لیگ برتری یا یک فینال لیگ اروپا بود تا یک فینال لیگ قهرمانان. آقای خاص تصریح کرد: همه ما بر این عقیده خواهیم بود که بازی خوبی را شاهد نبودیم چون این فینال لیگ قهرمانان است و جنبه‌های احساسی خاص خود را دارد اما به اعتقاد من کیفیت بازی خوب نبود. تاتنهامی‌ها هم ناامید شدند چون بازی را واگذار کردند و احساس می‌کنند می‌توانستند بهتر از این کار کنند. در چنین لحظات حساسی است که باید در بهترین سطح بازی خود باشید.
 
لوکاکو، یا 75 میلیون یا معاوضه
باشگاه منچستریونایتد به روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی این تیم اعلام کرده که می‌تواند شیاطین سرخ را ترک کند. انتظار می‌رود دو باشگاه اینتر میلان و یوونتوس برای جذب لوکاکو تلاش کرده و برای انتقال او به باشگاه‌های‌شان با هم مبارزه کنند. لوکاکو که از تعطیلات خود در آمریکا به انگلیس بازگشته بود تا با مدیران یونایتد درباره آینده‌اش گفت‌وگو کند از سوی آنها شنیده که می‌تواند شیاطین سرخ را ترک کند. مدیران یونایتد به لوکاکو گفته‌اند در صورتی که اینتر کمی بیش از 75 میلیون پوند، مبلغی که یونایتد دو سال پیش برای خرید او از اورتون پرداخت کرده بود، به آنها بپردازد اجازه خواهند داد مهاجم بلژیکی راهی شهر میلان شود. اد وودوارد نایب‌رییس یونایتد هر پیشنهادی با مبلغ کمتر از این را رد خواهد کرد ولی این احتمال وجود دارد که در صورت دریافت بازیکن از اینتر، با کاهش این مبلغ موافقت کند. میلان اشکرینیار دفاع وسط اینتر مدتی است در رادار منچستریونایتد قرار دارد و ایوان پریشیچ هم دیگر ستاره اینتر است که گفته می‌شود مدیران یونایتد تحسینش می‌کنند.
 


Page Generated in 0.0056 sec