printlogo


کد خبر: 187753تاریخ: 1398/3/13 00:00
طنزیم

هومن جعفری

میسد کال اینترنتی


اوضاع مالی در باشگاه استقلال آنقدر خراب است که هیچ کدام از بازیکنان و مربیان باشگاه پول ندارند که به هم زنگ بزنند و با هم صحبت کنند.
در همین زمینه پژمان منتظری که پول نداشت به فتحی زنگ بزند، در اینستاگرامش نوشت: استقلال مرا نمی‌خواهد و خلاص! حرف‌های زیادی با فتحی دارم اما متاسفانه شارژم تمام شده و نمی‌رسم صحبت کنم.
پشت بند این پیغام اینستاگرامی، فرهاد مجیدی هم با انتشار اسکرینی از تماس‌های اینترنتی و مجانی خود با منتظری، بیانیه‌ای در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت که او چند باری با منتظری تماس داشته ولی جوابی نگرفته!
البته منتقدان اعلام کرده‌اند که امکان دارد فرهاد تک زده و قطع کرده تا پژمان به او زنگ بزند!
فتحی هم که منتظر بود تا یکی به او زنگ بزند که پول تلفنش زیاد نشود نخستین زنگ تلفن خبرنگار فارس را جواب داد و ضمن تشکر از او بابت اینکه زنگ زده، اول از او خواست تا با خانواده فتحی تماس بگیرند و به آنها بگویند که برای او دو هزار تومان شارژ بفرستند. بعد هم در مصاحبه‌ای به بیان مواضع خود پرداخت.
حالا اینها که خوب است. بنده خدا علی خطیر سه روز است در استانبول به گوشی موبایلش نگاه می‌کند و منتظر است از هیات مدیره با او تماس بگیرند که بفهمد بالاخره با استراماچونی ببندد یا نه!
از اسپانسر باشگاه تقاضا داریم لطفا هر چه سریعتر طلب بازیکنان را پرداخت کند. اینطوری بخواهند پیش بروند باید راه به راه در خیابان جلوی مردم را بگیرند و ازشان موبایل قرض بگیرند برای تلفن زدن!
نتیجه اخلاقی: باشگاهی که اعضایش جای حرف زدن رودررو در اینستاگرام حال هم را بپرسند یا بگیرند، امسال هم چیزی نمی‌شود!
 


Page Generated in 0.0048 sec