printlogo


کد خبر: 187752تاریخ: 1398/3/13 00:00
خبرکوتاه


با حکم آرش میراسماعیلی
حسین زند سرمربی تیم ملی کاتا شد


حسین زند، سرمربی تیم ملی کاتای جودو حکم خود را از آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش دریافت کرد.
پس از انتصاب مجید زارعیان به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی جودوی ایران، رییس فدراسیون جودو به دنبال ایجاد تغییر در بخش فنی کاتا نیز بود. میراسماعیلی پس از بررسی‌های لازم طی حکمی حسین زند مربی نام آشنا را برای این مسند انتخاب کرد.
بنابراین زند از امروز مسوولیت سرمربیگری تیم ملی کاتا را بر عهده گرفته و انتخاب سایر اعضای کادرفنی را با ملی‌پوشان در دستور برنامه‌های خود قرار داده است. کاتاروهای ایران رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان را برای کسب سهمیه المپیک پیش رو دارند.


حضور ملی‌پوشان تکواندو
در تورنمنت ایتالیا
4 هوگوپوش فردا به رم می‌روند
مردان هوگوپوش کشورمان برای حضور در مرحله نخست مسابقات گرندپری 2019 روز سه‌شنبه (14 خردادماه) تهران را به مقصد رم ترک می‌کنند.
مرحله نخست مسابقات گرندپری در سال 2019 از روز جمعه 17 خردادماه با حضور 32 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در سالن «فورو ایتالیکو» رم آغاز می‌شود و به مدت 3 روز ادامه دارد.
برای شرکت در این رقابت، ملی‌پوشان تکواندوی کشورمان ساعت 5:40 صبح روز سه‌شنبه (14 خردادماه) به رم سفر می‌کنند.
آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم نفرات اعزامی ایران به این رویداد هستند. هدایت این تیم برعهده فریبرز عسگری به‌عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به‌عنوان مربی است. لازم به توضیح است؛ این رقابت‌ها 4G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 4/14 امتیاز در راستای افزایش رده‌بندی المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد..


Page Generated in 0.0058 sec