printlogo


کد خبر: 187748تاریخ: 1398/3/13 00:00
خبرکوتاه
اعلام شرایط حضور کشتی‌گیران لیگ برتری در لیگ یک

کمیته لیگ فدراسیون کشتی شرایط حضور کشتی‌گیران لیگ برتر در لیگ دسته یک کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور را بر اساس مصوبه جلسه تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک اعلام کرد.
بر همین اساس، با توجه به تقاضای تیم‌ها برای ایجاد محدودیت جهت حضور کشتی‌گیران لیگ برتر در لیگ دسته یک با هدف ایجاد شرایط رقابتی بهتر، کمیته لیگ فدراسیون کشتی، مصوبات مربوط به این موضوع که در جلسه روز 10 اردیبهشت ماه (قرعه کشی لیگ دسته یک) و با حضور نمایندگان باشگاه‌ها در خصوص شرایط حضور کشتی‌گیران لیگ برتر سال گذشته در لیگ دسته یک انجام شد را تعیین کرد.
طبق این اطلاعیه، تیم‌ها برای جذب کشتی‌گیر لیگ برتری در تیم خود محدودیتی ندارند. تیم‌ها می‌توانند حداکثر از 3 کشتی‌گیر لیگ برتری در یک مسابقه استفاده کنند. کشتی‌گیرانی که در لیگ برتر قرارداد دارند اما در هیچ مسابقه‌ای در ترکیب اصلی قرار نگرفته‌اند، محدودیتی برای حضور در لیگ دسته یک ندارند.
کشتی‌گیران رده سنی جوانان که در لیگ برتر کشتی گرفته باشند و در سال جاری نیز در رده جوانان باشند، محدودیتی برای حضور در لیگ دسته یک ندارند و جزو سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شوند. مجموع کشتی‌گیران ملی‌پوش بر اساس معیار اعلامی بخشنامه و کشتی‌گیران لیگ برتر در یک مسابقه حداکثر 4 نفر است. تیم‌ها موظف هستند بر اساس بخشنامه اعلامی، حداقل از یک کشتی‌گیر رده سنی جوانان در هر مسابقه استفاده کنند.
 


Page Generated in 0.0044 sec