printlogo


کد خبر: 187747تاریخ: 1398/3/13 00:00
خبر و مصاحبه

آغاز اردوی جهانی شاگردان بنا
از 15 خرداد
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از 15 خرداد ماه و در خانه کشتی عبدا... موحد زیر نظر محمد بنا آغاز می‌شود. هشتمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان روزهای 15 تا 25 خردادماه در خانه کشتی عبدا... موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود. اسامی نفرات دعوت شده به این اردو که برای آماده‌سازی جهت حضور در رقابت‌های جهانی و گزینشی المپیک در قزاقستان برگزار می‌شود به این شرح است:
55 کیلوگرم: رضا خدری، پویا ناصرپور، محمد حسینوند پناهی
60 کیلوگرم: مهرداد مردانی، شیرزاد بهشتی طلا، علیرضا نجاتی، مهدی محسن‌نژاد
63 کیلوگرم: محمد نوربخش، میثم دلخانی، سامان عبدولی، یاسین بهرامی‌پور
67 کیلوگرم: حامد تاب، محمدجواد رضایی، محمد الیاسی
72 کیلوگرم: امین کاویانی‌نژاد، محمدرضا گرایی، علی ارسلان
77 کیلوگرم: محمدعلی گرایی، پژمان پشتام
82 کیلوگرم: سعید عبدولی، مهدی ابراهیمی، جمال اسماعیلی
87 کیلوگرم: حسین نوری، محمدهادی ساروی، مهدی فلاح، رامین طاهری
97 کیلوگرم: مهدی علیاری، مهدی بالی، علی‌اکبر حیدری، آرمان علیزاده، محمد یگانه
130 کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی، شهاب قوره جیلی، بهنام مهدی‌زاده، پارسا نظری
 


راه‌حل ثوری برای ساکت کردن بوکسورها:
حقوق و پاداش می‌دهیم
رییس فدراسیون بوکس می‌گوید: «ورزشکار ما وقتی دیده نمی‌شود به خارج از کشور می‌رود و یا بعضاً مصاحبه‌های جنجالی می‌کند تا دیده شود. به همین دلیل و برای اینکه شاهد یک چنین رفتارهایی نباشیم، به مشتزن‌های ملی‌پوش حقوق و پاداش می‌دهیم.»
حسین ثوری که گویا راه‌حلی برای دوری از حواشی در بوکس پیدا کرده، ابتدا به تغییراتی که در این رشته انجام داده، اشاره می‌کند: «تفکر خاصی در فدراسیون وجود داشت و تغییر آن سخت بود که ما با وجود اینکه افرادی مقاومت کردند اما این کار را انجام دادیم. از بهمن ۹۶ کار را در فدراسیون آغاز کردم و در این مدت ۱۲ اعزام بین‌المللی را در بخش بزرگسالان داشته‌ایم. حتی یک اعزام هم لغو نشده است. اردوها به طور مرتب برگزار شده و از ماه آینده حقوق ملی‌پوشان را پرداخت می‌کنیم. ورزشکار ما وقتی دیده نمی‌شود به خارج از کشور می‌رود و یا بعضاً مصاحبه‌های جنجالی می‌کند تا دیده شود. به همین دلیل و برای اینکه شاهد یک چنین رفتارهایی نباشیم، به مشتزن‌های ملی‌پوش حقوق و پاداش می‌دهیم.» رییس فدراسیون با بیان اینکه باید شرایط خوبی برای ملی‌پوشان فراهم کنیم، ادامه می‌دهد: «هیچ وقت همزمان چهار تیم ملی در رده‌های سنی مختلف نداشته‌ایم که این کار را انجام داده‌ایم. مطمئنا هر استانی که بتواند میزبانی اردوهای تیم ملی را بگیرد، همان هزینه‌ای که در تهران نیاز است را به استان میزبان می‌دهیم و کمک‌شان می‌کنیم تا به نحو مطلوبی مسابقات را برگزار کنند.» ثوری می‌گوید: «سال پیش بوکس به طور مستقیم ۱۵ ساعت از تلویزیون پخش شد که این کار راحت میسر نشد و سختی‌های زیادی برای آن داشتیم. ورزشکار ما وقتی دیده نمی‌شود به خارج از کشور می‌رود و یا بعضاً مصاحبه‌های جنجالی می‌کند که دیده شود. بوکس را وارد نیروهای مسلح کرده و در بحث دانش‌آموزی نیز این رشته را با وجود مخالفت‌ها راه‌اندازی کردیم و بوکس بانوان نیز در حال آغاز بود که فعلاً امکان آن میسر نیست.»
 


فرنگی‌کاران جوان در صربستان قهرمان شدند
تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۳ مدال برنز قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام لوبومیر ایوانوویچ صربستان شد. جام لوبومیر ایوانوویچ گادزا در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با ۲ مدال طلای وحید دادخواه در وزن ۹۷ کیلوگرم، علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، ۲ مدال نقره محمدرضا ناقوسی در وزن ۷۷ کیلوگرم، ابوالفضل سید مهدوی در وزن ۹۷ کیلوگرم و ۳ مدال برنز میلاد رضانژاد حسینوند در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدرضا مختاری در وزن ۶۷ کیلوگرم و حسن فروزنده در وزن ۸۷ کیلوگرم به‌عنوان قهرمانی دست یافت. حمید باوفا سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان نیز از سوی مسوولان برگزاری مسابقات به‌عنوان بهترین مربی این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد.


Page Generated in 0.0052 sec