printlogo


کد خبر: 187744تاریخ: 1398/3/13 00:00
مصاحبه

پوچتینو: می‌خواهیم
هرچه سریع‌تر دوباره فینال اروپا را تجربه کنیم


موریسیو پوچتینو بابت پنالتی زودهنگام لیورپول در بازی مقابل تاتنهام ناراحت است. او می‌گوید: «همه دیدند چه اتفاقی افتاد. برنامه‌ریزی سه‌هفته‌ای ما با یک پنالتی در ثانیه 20 بازی به باد رفت. هیچ‌کس انتظارش را نداشت و اثر آن پنالتی روی تیم بسیار منفی بود.
سیسوکو به هیچ وجه نمی‌خواست با دستش توپ را بزند. محال بود بتوان این تصمیم داوری را پیش‌بینی کرد. از نظر ذهنی کار بسیار دشوار شد اما ما باید یاد بگیریم و تجربه به دست بیاوریم.»
تاتنهام برای نخستین بار به فینال لیگ قهرمانان رسید و پوچتینو تلاش کرد روی نکات مثبت تمرکز کند: «امیدوارم این برای باشگاه خوب باشد و آغاز اتفاقات مثبتی را رقم بزند. پیروزی‌ها بر پایه درد و رنج شکست‌ها بنا می‌شوند.»
هنگامی که از آینده پوچتینو سوال شد، او به این اشاره کرد که احتمالا در تاتنهام می‌ماند: «ما باید دوباره تلاش کنیم. ما باید به باور کردن ادامه بدهیم و مسیر را دوباره بسازیم تا رسیدن به فینال در سریع‌ترین زمان ممکن دوباره روی دهد.» او همچنین گفت که در تاتنهام راضی بوده است: «من بسیار خوشحال هستم که مربی این گروه از بازیکنان بوده‌ام. به لیورپول تبریک می‌گویم، آنها بازیکنانی رویایی دارند و فصلی عالی را پشت سر گذاشته‌اند. معیارها بسیار بالا است. امروز ما به اندازه کافی خوب نبودیم و این مایه افسوس است اما زمانی که این را تجربه می‌کنید، می‌خواهید که دوباره تجربه‌اش کنید. این بهترین بازی دنیا پس از فینال جام جهانی است. امیدوارم بتوانیم این بازی را در آینده تکرار کنیم.»
مربی تاتنهام همچنین از تصمیم بازی دادن به هری کین دفاع کرد. کین حدود دو ماه از میادین دور بود و با این حال به لوکاس مورا که تاتنهام را با سه گلش به آژاکس به فینال رسانده بود ترجیح داده شد. مورا تنها 29 دقیقه فرصت حضور در بازی را پیدا کرد. پوچتینو گفت: «مساله بر سر هری کین، مورا یا سون هیونگ مین نیست. این تصمیمی مبتنی بر تحلیل و تفکر و اطلاعات بود. او پس از یک ماه و نیم دوری از میادین، بازی را سرحال به پایان رساند.»


Page Generated in 0.0046 sec