printlogo


کد خبر: 187736تاریخ: 1398/3/13 00:00
بعد از متهم شدن به آزار یک زن
تیم نیمار: ما قربانی اخاذی شده‌ایم



نیمار، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن اتهام آزار یک زن را رد کرد و گفت او قربانی اخاذی وکیل فردی شده که ادعا کرده از سوی او مورد آزار قرار گرفته است.
 گزارش‌هایی در نشریه UOL برزیل منتشر شده که نشان می‌دهد نیمار از طریق اینستاگرام و از طریق یک دوست که مقدمات سفر این زن به پاریس و اقامت او در این شهر را فراهم کرده، با وی آشنا شده است.
 گفته می‌شود چند هفته پیش نیمار با حالت مست وارد هتل محل اقامت این زن شده و با خشونت و به حالت تهاجمی او را مورد اذیت و آزار قرار داده است. این زن هم از اتفاق رخ‌داده شوکه شده و دو روز بعد به برزیل برگشت، جمعه هفته پیش هم از نیمار به پلیس سائوپائولو شکایت کرد. در همین حال بیانیه‌ای در سایت تیم مدیریتی نیمار منتشر شده که می‌گوید این بازیکن 27ساله کاملا ادعای آزار را رد کرده است.
در این بیانیه آمده است: «اگرچه ما از شنیدن خبر شوکه شده‌ایم، اما حقایق برای بازیکن و اطرافیان او از پیش مشخص بوده‌اند. او چند روز پیش قربانی یک فقره اخاذی شد؛ اقدامی که از سوی یک وکیل از شهر سائوپائولو صورت گرفت؛ کسی که طبق ادعای خودش مدافع حقوق قربانی است. وکلای بازیکن فورا از موضوع مطلع شده و از آن زمان تمام اقدامات لازم را انجام داده‌اند. در مواجهه با این اتفاق بدیمن، غیرقانونی و ظالمانه، ما کاملا اتهامات ناعادلانه و از آنها مهم‌تر قرار گرفتن در معرض قضاوت منفی رسانه‌ها را رد می‌کنیم. تمام مدارک در مورد تلاش صورت‌گرفته برای اخاذی و عدم وقوع آزار از سوی نیمار در زمان مناسب به مقامات پلیس ارائه خواهد شد.»

 


Page Generated in 0.0051 sec