printlogo


کد خبر: 187729تاریخ: 1398/3/13 00:00
انصراف مظاهری، فرصت طلایی حسینی

رشید مظاهری از حضور در اردوی تیم ملی انصراف داد تا بهترین فرصت برای دروازه‌بان استقلال مهیا شود. دروازه‌بان جوان استقلال هم دیروز خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کرد. سیدحسین حسینی در فهرست اولیه تیم ملی نامش حضور نداشت اما چون رشید مظاهری از فهرست تیم ملی خط خورد و حاضر نشد در کنار ملی‌پوشان قرار بگیرد، دروازه‌بان استقلال به جای او راهی اردوی تیم ملی شد تا روز گذشته برای نخستین بار تمرینات خود را زیر نظر ویلموتس آغاز کند. حسینی که در نیم فصل دوم لیگ هجدهم و بعد از بازی با پرسپولیس خود را به ترکیب اصلی رسانده بود، حالا این فرصت را دارد تا با درخشش در تمرین‌ها بتواند برای دو بازی دوستانه برابر کره و سوریه در ترکیب تیم ملی به میدان برود. با این فرصتی که برای حسینی پیش آمد این بازیکن می‌تواند بعد از دو بار ناکامی سرانجام خودش را نشان دهد. حسینی از حضور در جام جهانی و جام ملت‌ها بازماند و با آمدن مربی جدید تیم ملی برای سومین بار جایی در بین ملی‌پوشان پیدا نکرد اما انصراف رشید مظاهری از حضور در تیم ملی باعث شد تا سومین بدشانسی او خیلی زود جای خودش را به فرصت طلایی بدهد.
 


قرارداد مبهم سرمربی سابق استقلال


سرمربی سابق آبی‌پوشان تا تسویه حساب با باشگاه استقلال قصد ندارد که هدایت بنی یاس را بر عهده بگیرد. با وجود اینکه پیش از این نیز که رسانه‌های اماراتی از توافق نهایی وینفرد شفر، سرمربی سابق استقلال با بنی یاس امارات سخن به میان آورده بودند اما ظاهراً این مربی با تجربه آلمانی هنوز به صورت رسمی قرارداد خود را امضا نکرده است. سایت الاتحاد امارات نوشت که شفر و بنی یاس به توافق رسیده‌اند اما هنوز به صورت رسمی قراردادی امضا نشده چرا که شفر از باشگاه استقلال یک میلیون دلار طلب دارد و می‌خواهد قبل از بستن قرارداد با بنی یاس این رقم را از باشگاه استقلال دریافت کند. به نوشته الاتحاد، قرارداد بستن شفر با بنی یاس به این معنا خواهد بود که دیگر باشگاه استقلال مبلغی به او پرداخت نخواهد کرد و به این خاطر سرمربی آلمانی نمی‌خواهد این مبلغ را از دست بدهد و بعد از اینکه با باشگاه استقلال تسویه حساب کرد، قراردادش را با بنی یاس امضا خواهد کرد. باشگاه استقلال از پیوستن شفر به بنی یاس بسیار خوشحال است چرا که پرداخت یک میلیون دلار به این مربی آلمانی در این شرایط بسیار سخت است اما به نظر می‌رسد پیرمرد آلمانی نمی‌خواهد که این رقم را به راحتی از دست بدهد.
 


سکوت رحمتی چه معنایی دارد؟


مهدی رحمتی کاپیتان اول استقلال به زیرکی مشهور است. معمولا این بازیکن اقدامی بدون تفکر انجام نمی‌دهد. رحمتی بعد از بازی دربی در لیگ هجدهم وجهه خود را از دست داد. وقتی هواداران مطلع شدند این بازیکن در انتخاب پنالتی‌زن دخالت کرده، به‌شدت به او اعتراض کردند. بعد از دربی رحمتی دیگر رنگ ترکیب اصلی را ندید و جای خود را به حسین حسینی داد. البته کاپیتان اول استقلال مثل همیشه با همان زیرکی خاص خود در قبال این تصمیم هم سکوت کرد و هیچ‌جا هیچ صحبتی نکرد و حتی در صفحه شخصی‌اش نیز پستی نگذاشت، اما اتفاق بازی دربی به‌شدت محبوبیت او در بین هواداران را کم کرد. در بیشتر بازی‌ها سکوها علیه او شعار دادند و خود رحمتی می‌دانست که جایگاه قبلی را ندارد. حالا با اتمام فصل قرارداد سه‌‌ساله‌ رحمتی با استقلال به پایان رسیده و معلوم نیست استقلالی‌ها تمایلی به تمدید قرارداد با او دارند یا نه. اینطور که مشخص است باشگاه استقلال تمایل زیادی به تمدید قرارداد با حسین حسینی دارد اما هیچ تصمیمی در مورد رحمتی نگرفته است. در لا‌به‌لای این سکوت خبری استقلال اما از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد که خواهان جذب رحمتی هستند. اگر استقلالی‌ها قرارداد این بازیکن را تمدید نکنند بعید نیست رحمتی فصل بعد فوتبالش را در تبریز دنبال کند.
 


Page Generated in 0.0058 sec