printlogo


کد خبر: 187727تاریخ: 1398/3/13 00:00
سن صیادمنش مانع بستن قرارداد رسمی


از ماه‌ها پیش بحث حضور اللهیار صیادمنش در تیم فنرباغچه ترکیه مطرح شد.
این بازیکن در چند دیدار پایانی استقلال به دلیل مصدومیت بازی نکرد! در شرایطی که همگان می‌دانستند برای جلوگیری از مصدومیت مجدد او، چنین تصمیمی گرفته شده بود.
 صیادمنش که با انتقال یک میلیون دلاری به تیم ترکیه‌ای پیوست هنوز قراردادش را با تیم ترکیه‌ای امضا نکرده است.
دلیل این موضوع عدم رسیدن به سن قانونی است. گفته می‌شود صیادمنش تیرماه امسال ۱۸ ساله می‌شود و آن وقت به طور قانونی می‌تواند قرارداد حرفه‌اش را با تیم ترکیه‌ای امضا کند. این‌طور که گفته می‌شود شفر باعث این انتقال شد چون اعتقاد ویژه‌ای به صیادمنش داشت اما این بازیکن 17 ساله برای حضور در لیگ ترکیه نیاز به زمان تا قرارداد قانونی دارد.

 


بلاتکلیفی بازیکنان کلیدی استقلال

لیگ هجدهم برای تیم استقلال در شرایطی به پایان رسید که مسوولان این باشگاه برای حضور پرقدرت در لیگ نوزدهم به فکر استخدام مربی ایتالیایی هستند اما آبی‌پوشان هنوز به صورت رسمی وارد نقل و انتقالات نشده‌اند.
 اگر چه استقلالی‌ها به دنبال نفراتی مثل سید محمد حسینی، رضا اسدی، علی دشتی و سیاوش یزدانی هستند اما هنوز به صورت رسمی قراردادی با این نفرات امضا نشده است.
 از سوی دیگر آبی پوشان تا همین امروز چند بازیکن فصل گذشته خود را رسما از دست داده‌اند.
 خسرو حیدری مدافع راست استقلال از دنیای فوتبال خداحافظی کرده، اللهیار صیادمنش راهی فنرباغچه ترکیه شده، روزبه چشمی به مسوولان این باشگاه جدایی رسمی خود را اعلام کرده و ایسما نیز با توافق از این باشگاه جدا شده‌ است. به این ترتیب استقلالی‌ها نسبت به فصل گذشته 4 بازیکن خود را تا امروز از دست داده‌اند. تکلیف تعدادی از بازیکنان این تیم هم که با این باشگاه قرارداد ندارند تا امروز مشخص نشده است. سید مهدی رحمتی، سید حسین حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، علی کریمی و امید نورافکن با این باشگاه قراردادی ندارند و همچنان بلاتکلیف هستند.
 


Page Generated in 0.0054 sec