printlogo


کد خبر: 187725تاریخ: 1398/3/13 00:00
خبر
نوری: گزینه ایرانی من فقط فرهاد است

 محمد نوری بازیکن سابق استقلال معتقد است که باید از فرهاد مجیدی حمایت شود. نوری در این زمینه می‌گوید: «فرهاد هم مثل علی منصوریان عاشق استقلال است. من اگر قرار باشد به گزینه ایرانی رأی بدهم بدون هیچ شک و درنگی فرهاد مجیدی را انتخاب می‌کنم. البته به شرطی که او نیمکت قوی داشته باشد تا بتواند علاوه بر اینکه در کنترل حاشیه‌ها به او کمک کنند، از منظر فنی هم به او مشورت بدهند تا خدای‌ نکرده بلای منصوریان بر سر او نیاید.»
نوری با اشاره به مصاحبه چند روز گذشته مجیدی می‌گوید: «فرهاد چند وقت پیش مصاحبه کرد و از بعضی از پیشکسوتان استقلال گله‌مند بود. من حرف‌های او را تایید می‌کنم و به او حق می‌دهم. دوستان عزیز و پیشکسوتان استقلال واقعاً اگر فرهاد را دوست دارید باید از او حمایت کنید. کسانی هم که ادعا می‌کنند به خاطر علاقه به فرهاد دوست ندارند که او الآن هدایت تیم را بر عهده بگیرد، بدانند که دوست داشتن او در گرو حمایت می‌تواند معنی داشته باشد. شما او را حمایت کنید بقیه کار دیگر برمی‌گردد به لیاقت خود فرهاد که بتواند دیسیپلین خود را در استقلال پیاده کند و استقلال را سکوی پرتاب خود قرار دهد.»
بازیکن دهه هفتاد استقلال همچنین در ادامه می‌گوید: «اگر در بازی با صنعت نفت دیدید که فرهاد از کوره در رفت من معتقدم که به این خاطر بوده است که او از مشاورهای خوبی در نیمکت بهره نمی‌برد. این را هم در نظر بگیرید که آن اشتباه داور یک اشتباه معمولی نبود. ممکن بود هر مربی با هر درجه تجربه‌ای نسبت به آن صحنه و اشتباه محرز داوری به همین نحو معترض شود. حالا که فرهاد آمده است ما نباید دائم او را بکوبیم و زیر سوال ببریم. من یک خواهشی از فرهاد دارم آن هم این است که اگر مربی خارجی زمام کار را در دست گرفت او بماند و تجربه‌اندوزی بکند. به هر حال یک سال دیگر، شش ماه یا هفت ماه دیگر نوبت او هم می‌رسد. این را بداند نیمکت استقلال متعلق به امسال فرهاد‌ها و کسانی است که در این باشگاه زحمت و تلاش زیادی کشیده‌اند.»









 


Page Generated in 0.0056 sec