printlogo


کد خبر: 187724تاریخ: 1398/3/13 00:00
سوژه


چند دستگی استقلال را نابود کرده
دین‌محمدی: همسر استراماچونی بهانه است
سیروس دین محمدی با سابقه سال‌ها بازی برای تیم ملی و استقلال و البته حضور در بوندس‌لیگای دو درباره شرایط این روزهای استقلال صحبت می‌کند. بازیکن سابق باشگاه استقلال در مصاحبه با «ایران ورزشی» در خصوص روند آماده‌سازی و از دست دادن مهره‌های کلیدی انتقادهایی مطرح می‌کند، بخصوص که دین‌محمدی با سابقه مربیگری در استقلال به خوبی با شرایط باشگاه آشنا است.
  
 بهتر است ابتدا سراغ شرایط این روزهای باشگاه استقلال برویم. به‌عنوان پیشکسوت باشگاه از شرایط و روند آماده‌سازی راضی هستید؟
 اعتقادم این است که استقلال مانند فصول گذشته زمان از دست داده و باید به زودی شرایط را مشخص کند. اینها بهانه است که یک روز می‌گویند همسر مربی ایتالیایی برای امضای قرارداد باید اجازه بدهد. با مردم باید صادق باشند، اگر نمی‌توانند گزینه خارجی بیاورند حداقل مربی داخلی که خاک این فوتبال را خورده و با شرایط و فرهنگ فوتبال کشورمان آشنا است، انتخاب کنند.
 به نظر می‌رسد در استقلال چند دستگی وجود دارد. همینطور است؟
 همینطور است. چند دستگی تیم را نابود کرده اما معتقدم گناه این هواداران چیست؟ ببینید در زمان ما چقدر برای بازی‌های استقلال تماشاگر می‌آمد و الان وضعیت چطور شده. باید این دودستگی با دخالت مدیران باشگاه از بین برود.
 استقلال آخرین بار فصل (٩٢-٩١) قهرمان لیگ برتر شده. فکر می‌کنید فصل آینده جزو مدعیان قهرمانی باشد؟
 حتما باید اینگونه شود اما با این روندی که استقلال پیش گرفته بعید می‌دانم. البته ١٠، ١٥سال است که با آقای فتحی ارتباط دارم و شک ندارم که او می‌تواند تیم را از شرایط نامناسب خارج کند.
 در این مقطع زمانی، گزینه خارجی برای خروج استقلال از این وضعیت راهکار خوبی است؟
 صددرصد، اگر به زودی و گزینه مناسبی انتخاب کنیم. اگر مثل فصول گذشته، تاخیر در انتخاب بازیکن و مربی بی‌کیفیت خارجی تأثیر بگذارد باز هم اتفاق‌های قبلی تکرار می‌شود. این اتفاق‌ها اصلا سودی برای ما نداشته بلکه فقط شکایت و خروج ارز از کشور را به دنبال داشته است.
 


Page Generated in 0.0053 sec