printlogo


کد خبر: 187719تاریخ: 1398/3/13 00:00
خبرکوتاه

استراحت یک ماهه
با پایان فینال جام حذفی، فصل فوتبالی ۹۸ -۹۷ برای پرسپولیس به پایان رسید و قرمزها پس از یک ماراتن پرفشار و در مجموع ۳۰ بازی در لیگ برتر و ۵ بازی در جام حذفی، به کار خود در رقابت‌های داخلی پایان داده و به مرخصی رفتند. با توجه به در پیش بودن اردوی آماده‌سازی پرسپولیس برای فصل آینده، شاگردان برانکو حدود یک ماه برای استراحت و تجدید قوا فرصت دارند. این در شرایطی است که اگر برگزاری اردوی ‌برون‌مرزی پرسپولیس نهایی شود، قرمزها در نیمه اول تیرماه عازم کانادا می‌شوند تا نخستین اردوی پیش‌فصل خود را آنجا برگزار کنند.
 
گل شجاع بهترین گل آسیا
گل شجاع خلیل‌زاده به الاهلی عربستان به‌عنوان بهترین گل مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد. در پایان مرحله گروهی، ای‌اف‌سی ۶ گل را به نظرسنجی گذاشت تا مخاطبانش یکی از آنها را به‌عنوان بهترین گل انتخاب کنند. دو تا از این گل‌ها را مهدی ترابی به السد قطر و شجاع خلیل‌زاده به الاهلی عربستان زده بودند که در این نظرسنجی ۶۱ هزار و ۵۵۰ نفره، گل قیچی‌برگردان شجاع با ۲۵ هزار و ۶۱۳ رأی (۴۲ درصد آرا) به‌عنوان بهترین گل انتخاب شد. مهدی ترابی هم که۳۳ درصد آرا را از آن خود کرده بود، دوم شد.
 
هانی، نخستین خرید پرسپولیس
فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس به عضویت تیم نونهالان این باشگاه درخواهد آمد. باشگاه پرسپولیس روز شنبه هفته آینده قراردادی حرفه‌ای را با هانی، فرزند زنده‌یاد هادی نوروزی به امضا خواهد رساند تا او از این به بعد در تیم نونهالان بازی کند.
 
کری‌خوانی بیرانوند
با لیورپول
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس یکی از هواداران لیورپول به حساب می‌آید و بارها گفته که آرزو دارد یک روز درون دروازه این تیم بایستد. حالا پرسپولیسی‌ها می‌گویند علیرضا بیرانوند بعد از قهرمانی تیم محبوبش در اروپا حسابی اردو را به هم ریخته و آنقدر خوشحال بوده که برای کل تیم کری خوانده است!
 


Page Generated in 0.0070 sec