printlogo


کد خبر: 187716تاریخ: 1398/3/13 00:00
گزارش

زلاتکو می‌رود یا مارکو؟


سفر زودهنگام مارکو استیلینوویچ شایعه تازه‌ای را در مورد پرسپولیس بر سرزبان‌ها انداخته و می‌گویند او دیگر به تهران باز نخواهد گشت. مارکوی بدنساز بعد از فینالیست شدن پرسپولیس به کرواسی رفت تا به قول خودش تعطیلات را زودتر آغاز کند اما حالا درباره‌اش می‌گویند که چون باشگاه تصمیم به جدایی‌اش گرفته، در واقع به این تصمیم اعتراض کرده است. او همچنین رقم قابل توجهی از باشگاه طلبکار است که هنوز دریافتش نکرده و البته در این مورد با همکارانش در کادر‌فنی و همینطور بازیکنان خارجی پرسپولیس شریک است.
حالا سه روز است که مارکو تهران را ترک کرده و شایعه‌ها مدعی شده‌اند سفرش بی‌ربط با پیشنهاد باشگاه برای حذف یکی از دستیاران برانکو نیست. آن موقع می‌گفتند باشگاه‌نشین‌ها خواهان حذف زلاتکو شده‌اند اما انگار اتفاقات دیگری در راه است. این را شاید مدیران پرسپولیس ندانند که حضور بدنساز در هر تیم تا چه اندازه اهمیت دارد و نقش مارکو در موفقیت‌های تیم را ظاهرا هنوز درک نکرده‌اند.
بدنساز جوان پرسپولیس متد‌های جدیدی را به فوتبال ایران آورد که از جمله آن می‌توان به کار با وزنه به جای ریکاوری یا انجام برنامه‌های بدنسازی در طول هفته اشاره کرد. برنامه‌ها و تغییراتی کاملا علمی، ورزشی و پزشکی که تا قبل از حضور مارکو در فوتبال ایران اتفاق نیفتاده بود. شاید بد نباشد به مدیران باشگاه یادآوری کنیم که یکی از رموز موفقیت پرسپولیس طی دو فصل فشرده اخیر، برنامه‌های بدنسازی مارکو بوده و بازیکنان به‌خاطر سختگیری‌ها و البته آمادگی بدنی این مربی جوان به او لقب آدم آهنی داده بودند.
حالا اما چند روزی می‌شود که مارکو استیلینوویچ از تهران رفته و شنیده‌ایم که به‌خاطر پول نگرفتن و همینطور پیشنهاد باشگاه برای حذف یکی از مربیان کروات، شاید دیگر برنگردد. البته شرایط بقیه کروات‌های پرسپولیس هم همین است. همه آنها طلبکارند و باشگاه که برای فراهم کردن ارز به مشکل خورده، هیچ پولی ندارد برای تسویه حساب با آنها و جلب رضایت‌شان. البته مدیران پرسپولیس وعده داده‌اند که در یکی دو روز آینده حتماً مبلغی را به مربیان و بازیکنان خارجی‌ بپردازند تا کار باشگاه به فیفا نکشد.
آنها حتی در همین رابطه روز شنبه با برانکو حرف زدند تا هموطنانش را راضی کند اما آیا این پول را می‌توانند جور کنند؟ اتفاقی که اگر رخ ندهد و باشگاه پرسپولیس تا پیش از سفر مربیان و بازیکنان خارجی‌اش به کشورهایشان مطالبات آنها را پرداخت نکند، هیچکدام‌شان دیگر باز نخواهند گشت.
 


Page Generated in 0.0062 sec