printlogo


کد خبر: 56236تاریخ: 1394/8/27 00:00
منتقدانی که منتظر نقد شما هستند
یک سوزن به خودمان می زنیم

 





سعید زاهدیان
تقریبا هر آنچه فکر می‌کردیم لازم است و ضروری، در قالب یک صفحه ویژه نوشته‌ایم؛ البته که باز هم می‌توان حرف زد، ایده داد، نظر گرفت، نقد کرد و البته حامی تیم ملی بود.
همه اینها را می‌توانید در صفحه 2 امروز که ویژه به موضوع استعفای کی‌روش اختصاص یافته، بخوانید، شاید با ما موافق باشید و ممکن است در پاره‌ای موارد مخالف.
فرشاد کاس‌نژاد نظرش را نوشته؛ اشاره‌ای دارد به دلایل علاقه‌مندی ما به کی‌روش. کنار او حسین مسلم با قلم خوبش به پساکی‌روش پرداخته که اگر در جلسه سرمربی تیم ملی با کفاشیان نتیجه قطع همکاری باشد، چه آینده‌ای پیش روی تیم ملی قرار می‌گیرد.
حمیدرضا عرب دبیر سرویس فوتبال ایران ورزشی نگاهی انداخته به برنامه نود  و نقدی داشته به حرف‌های افشین پیروانی که بد نیست این نوشته را بخوانید.
آرمن ساروخانیان هم یادداشتی دارد که از این زاویه به مساله نگاه کرده: «چرا کی‌روش برای ماندن تردید دارد؟»
 اینها مجموعه‌ای از نظرات ما است که در نتیجه بحث، گفت‌وگو و صحبت در تحریریه ایران ورزشی ساخته و پرداخته شده و به رشته تحریر درآمده است. در پشت تک‌تک این نوشته‌ها، در ضمیر ناخودآگاه تمام نویسندگان ما یک چیز نهفته است «حمایت از تیم ملی ایران، حمایت از کارلوس کی‌روش.»
این یک ادعای واهی نیست؛ می توانید صفحه ویژه ما را بخوانید و بعد قضاوت کنید آیا ایران ورزشی با کی‌روش موافق است یا با او سر ناسازگاری دارد؛ این برعهده شماست.
اما در میان همه این بحث و جدل‌ها، یک چیز برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ اینکه چقدر درست می‌گوییم و نوشته‌های ما تا چه میزان بر پایه‌های منطق استوار است و از احساس به دور اساسا احساس متر و معیار مناسبی برای تحلیل وقایع نیست.
شاید در پاره‌ای موارد احساس و منطق روی یک موضوع اتفاق نظر داشته باشند اما باید این را در نظر گرفت که گاهی منطق زیر سایه احساس گم می‌شود و نادیده گرفته می‌شود. ما را نقد کنید. همانطور که این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که به مسائل فوتبال از زاویه نقادانه نگاه کنیم، این ظرفیت هم در ما وجود دارد که نقدهای شما را نسبت به روزنامه بشنویم. از کانال‌های ارتباطی با ما در تماس باشید و نظرات خود را پیرامون اتفاقات اخیر بیان کنید. این به ما نشان خواهد داد در مسیری که پیش‌روی ما قرار دارد، در راهی که هر روز باید طی کنیم تا به آینده برسیم، چگونه باید قدم برداریم.
آیا از همین مسیری که در پیش گرفتیم و خیال می‌کنیم که درست است، با همین تفکرات و نگرش‌ها باید به آینده رسید یا راه‌های بهتری هم وجود دارد. راه‌بهتر، مسیر درست‌تر و آینده روشن را می‌توان با کمک شما ساخت، با نقدها، نظرات و دیدگاه‌های شما. هر چه نظر و دیدگاه بیشتر، انتخاب مسیر آسان‌تر. همراه ما باشید.

 


Page Generated in 0.0057 sec