printlogo


کد خبر: 56204تاریخ: 1394/8/27 00:00
مظلومی نه لیست خرید داده، نه لیست مازاد
افشارزاده: حرفم در مورد کرار همان جدایی است














بهرام افشارزاده از ابتدای فصل مخالف حضور جاسم کرار در استقلال بود و اخیرا که این بازیکن عراقی باشگاه را تهدید به شکایت به فیفا کرد، افشارزاده به صراحت از اخراج قطعی کرار خبر داد. در حالی که طرفین برای نحوه جدایی در حال بررسی مساله هستند، این احتمال مطرح می‌شود که درخواست کرار برای دریافت مطالبات فصل گذشته‌اش و هزینه‌ای که جدایی او روی دست استقلالی‌ها خواهد گذاشت، مسوولان این باشگاه را برای حفظ کرار متقاعد کند. چنانکه حتی در صحبت‌های جسته و گریخته‌ای که از افشارزاده منتشر می‌شود، او مدعی شده بود که اگر کرار بخواهد بماند، باید شرایط جدیدی را بپذیرد. به همین خاطر به نظر می‌رسد شاید استقلالی‌ها می‌‌خواهند راه‌ فرارهایی را برای تغییر موضع خود در مقابل ماجرای کرار باز بگذارند. هرچند که بهرام افشارزاده در آخرین مصاحبه خود تأکید داشته که همچنان نظرش درباره کرار همان اخراج است. سرپرست باشگاه استقلال در همین راستا درباره جلسه‌ای که با مدیربرنامه‌های کرار داشته، اینطور توضیح می‌دهد: «این جلسه نتیجه خاصی نداشت و من حرفم در مورد کرار همان جدایی است و اصلا هم تصمیم من در مورد این بازیکن تغییر نکرده است. تا ۴۸ ساعت آینده وضعیت او روشن می‌شود و قطعا از جمع ما جدا خواهد شد. اینقدر این کرار را بزرگ نکنیم و این اشتباه از سوی همه ما بوده که اینقدر به بحث او می‌پردازیم.»
او در پاسخ به این سوال که جای کرار بازیکن گرفته می‌شود یا خیر تأکید می‌کند: «قطعا یک بازیکن می‌گیریم اما هنوز مظلومی درخواستی از باشگاه نداشته است.» افشارزاده در همین راستا اسامی ورودی و خروجی که برای استقلال نام برده شده را تکذیب می‌کند: «من همه اسامی منتشر شده به‌عنوان ورودی و خروجی استقلال را تکذیب می‌کنم چون مظلومی اصلا لیستی به ما نداده است و همه این حرف‌ها گمانه زنی است.»
بهرام افشارزاده درباره جلسه‌ای که بین مدیران تیم‌های فوتبال درباره وضعیت داوری برگزار شده و اینکه گفته می‌شود این جلسه به گله‌گذاری گذشته، تأکید می‌کند: «نه بحث گلایه‌ای نبود. به نظر من کاش برخی داوران هم در این جلسه بودند تا حرف‌های مدیران را می‌شنیدند و خودشان هم اگر حرفی داشتند می‌گفتند. به هر حال آنها هم از طرف مدیران و مردم تحت فشار هستند. من خودم معتقدم این همه فشار هر داوری را تحت تاثیر قرار می‌دهد. داور باید به خودباوری برسد.»
 


Page Generated in 0.0075 sec