printlogo


کد خبر: 56201تاریخ: 1394/8/27 00:00
برهانی سوژه آشتی‌کنان نکونام و قلعه‌نویی شد
ناراحتی مظلومی از بیک‌زاده!



تمرین دیروز (سه‌شنبه) استقلال از ساعت 12:30 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی و بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار شد. منصور پورحیدری سرپرست استقلال و فرزاد مجیدی از غایبین تمرین استقلال بودند.
همچون روزهای گذشته تمرین آبی‌پوشان با حضور چهار دروازه‌بان برگزار شد که زیر نظر حسین ترابپور به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند. در حالی که گفته می‌شد رحمتی به بازی با فولاد نمی‌رسد اما این بازیکن بدون مشکل زیر نظر ترابپور تمرین کرد تا شایعات پیرامون وی به پایان برسد. چند بازیکن امید استقلال نیز همچون روزهای گذشته در تمرین بزرگسالان حضور یافتند و کنار سایر بازیکنان تمرین کردند.
پرویز مظلومی با لباس ورزشی در تمرین حاضر شد. او پیش از شروع تمرین نیز با بازیکنان صحبتی نکرد تا شاگردانش مستقیم به سراغ کارهای سرعتی بروند. بعد هم در سه گروه به تمرین آقا وسط پرداختند. دیروز 6 دروازه کوچک نیز توسط کادر فنی برای کارهای تاکتیکی به تمرینات اضافه شد تا بازیکنان فوتبال تحت فشار را بتوانند انجام دهند.
تمرین استقلالی‌ها در حالی برگزار شد که بازیکنان پیش از آغاز کارهای تاکتیکی پیرامون مسائل مختلفی صحبت می‌کردند. آبی‌پوشان ابتدا در مورد خبر آشتی‌کنان امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام صحبت کردند و در این رابطه از آرش برهانی که در دادسرا حضور پیدا کرده بود سوال می‌پرسیدند. مهاجم استقلال هم مدعی بود که این دو نفر باید با هم آشتی می‌کردند زیرا شکایت آنها از یکدیگر سرانجامی نداشت و در نهایت باید اتفاقی که رخ داد، انجام می‌شد.
اظهارات هاشم بیک‌زاده در برنامه نود شب گذشته یکی دیگر از مباحثی بود که بازیکنان و کادر فنی استقلال پیرامون آن صحبت می‌کردند. پرویز مظلومی در گفت‌وگو با اعضای کادر فنی تیمش از اینکه بیک‌زاده مدعی شده بود او تصمیم‌گیرنده اصلی نبود کمی ناراحت شد اما بازیکنان از نحوه گفتمان هاشم بیک‌زاده و صحبت‌هایی که او به صورت طنز مطرح کرده بود ابراز خوشحالی کرده و مدعی بودند این بازیکن دوست داشتنی است حتی اگر در استقلال نباشد. تمرین استقلال امروز(چهار‌شنبه) از ساعت 12:30 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و آبی‌پوشان پنج‌شنبه بعد از پایان تمرین ساعت 10 صبح تهران را به مقصد اهواز ترک خواهند کرد.


Page Generated in 0.0061 sec