printlogo


کد خبر: 56040تاریخ: 1394/8/25 00:00
اتفاق خوب برای ورزشی نویسی ایران
حمیدرضا صدر کاندیدای جایزه کتاب سال جلال


دکتر حمیدرضا صدر احتیاجی به معرفی ندارد؛ روزنامه‌نگار و ورزشی‌نویسی که سال‌ها در مطبوعات ورزشی ایران دست به قلم بوده و این روزها به عنوان کارشناس فوتبال در تلویزیون مشغول به کار است و مخاطبان فراوانی بخصوص در حوزه فوتبال خارجی دارد. دکتر صدر نویسنده کتاب «تو در قاهره خواهی مرد» نیز هست و به جز ورزشی‌نویسی در زمینه ادبیات هم فعالیت‌های خوبی داشته است. باخبر شدیم این کتاب دکتر صدر یکی از 5 کاندیدای جایزه کتاب سال جلال است که در واقع می‌توان گفت مهم‌ترین جایزه کتاب و ادبیات در ایران به شمار می رود.
کتاب او در بخش مستندنگاری به جمع 5 کاندیدا رسیده و این شانس را دارد که در این بخش جایزه کتاب سال جلال را ببرد. «تو در قاهره خواهی مرد» روایتی از زندگی محمدرضا شاه پهلوی است.
حضور صدر در میان نامزدهای جایزه جلال اتفاق خوبی برای جامعه ورزشی‌نویس کشور است. دکتر صدر پیش از این کتاب‌هایی با عنوان «روزی روزگاری فوتبال، نیمکت داغ، یونایتد نفرین‌ شده (ترجمه) و پسری روی سکوها» به رشته تحریر درآورده که میان فوتبالدوستان با استقبال خوبی مواجه شد. حالا هم کتاب آخر او یعنی «تو در قاهره خواهی مرد» بعد از 3 هفته به چاپ دوم رسیده و ممکن است دکتر صدر را صاحب یکی از بهترین جایزه‌های ادبیات کشور نماید.
 


Page Generated in 0.0068 sec