printlogo


کد خبر: 265426تاریخ: 1401/11/8 00:00
خبر


غول 196 سانتیمتری در وایکامب ماند
تفضلی و رد دوباره پیشنهادهای ایرانی!
رایان تفضلی در نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه تیم‌هایی نظیر فولاد، استقلال و سپاهان قرار داشت اما او ترجیح داد در وایکامب‌واندررز بماند و همچنان در لیگ یک انگلیس بازی کند. تفضلی چند ماه قبل به استقلال نزدیک شده بود و حتی چمدانش را برای سفر به تهران بست اما در نهایت قرارداد خود را برای ادامه همکاری با وایکامب تمدید کرد. در نقل و انتقالات زمستانی هم گویا یکی دو تیم ایرانی و مدعی دنبال امضای قرارداد با رایان تفضلی بودند اما او ترجیح داد در وایکامب بماند و شانس خود را برای صعود به چمپیونشیپ آزمایش کند. تفضلی 31 ساله که این فصل با مصدومیت مواجه شد و بخشی از بازی‌های وایکامب را از دست داد، تا امروز 15 بار در ترکیب تیمش قرار گرفته، 1350 دقیقه در زمین حضور داشته و یک گل هم وارد دروازه تیم سابقش پتربورویونایتد کرده. تفضلی که سابقه بازی برای هال‌سیتی و وایکامب‌واندررز در چمپیونشیپ را در کارنامه دارد، دوباره تلاش می‌کند با تیمش به این سطح از لیگ انگلیس برسد و بازی در آن را تجربه کند. وایکامب در پایان هفته بیست و هفتم 41 امتیاز کسب کرده و در رده هفتم جدول ایستاده. این تیم تنها 2 امتیاز با پلی‌آف فاصله دارد و امیدوار است بتواند در پایان مسابقات به چمپیونشیپ صعود کند.


نیمکت‌نشینی در روز برد مقابل نایمخن
غیبت جهانبخش مقابل تیم خاطره‌ها
در هفته هجدهم لیگ هلند، فاینورد که صدرنشین رقابت‌های اردیویسه است میزبان ان‌ای‌سی نایمخن بود و توانست حریف خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست بدهد. علیرضا جهانبخش در این بازی و بعد از مدت‌ها روی نیمکت نشست و فرصت بازی به دست نیاورد. نایمخن اولین تیم جهانبخش در فوتبال هلند بود که او خاطره‌های بسیاری از دوران بازی برای این تیم داشت. با این حال آرنه اسلات تصمیم گرفت از جهانبخش در این دیدار استفاده نکند تا مبادا آسیب‌دیدگی او به دلیل فشار حضور در مسابقات تشدید شود. فاینورد با این پیروزی 41 امتیازی شد و فاصله خود را با آلکمار که تیم دوم جدول است به عدد 2 رساند.


فرصت به بازیکن ایرانی خرونینخن نمی‌رسد
ایراندوست با شماره 10 روی نیمکت
خرونینخن در هفته هجدهم لیگ هلند میزبان کامبور ته‌جدولی بود اما مقابل حریف خود با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا جای دو تیم در انتهای جدول تغییر کند. در این دیدار فرصت بازی به دالاهو ایراندوست، هافبک نفوذی ایرانی خرونینخن نرسید و او 90 دقیقه روی نیمکت نشست. شماره 10 خرونینخن در این فصل از رقابت‌ها تنها 4 بار در ترکیب خرونینخن قرار گرفته و 107 دقیقه در زمین حضور داشته. او که سابقه بازی برای تیم ملی سوئد را نیز در کارنامه دارد احتمالاً در پایان فصل از خرونینخن جدا می‌شود و به لیگ سوئد برمی‌گردد. ایراندوست تجربه بازی برای هاکن در لیگ برتر سوئد را در کارنامه دارد و قبل از انتقال به خرونینخن جزو ستاره‌های آینده‌دار فوتبال ایران و سوئد محسوب می‌شد.
 


Page Generated in 0.0049 sec