printlogo


کد خبر: 265138تاریخ: 1401/11/4 00:00
خبر



شکست خانگی مقابل بشیکتاش
یاران حسینی و کریمی در کایسری اسپور که پس از متحمل شدن چهار شکست پیاپی در سوپر لیگ ترکیه، در دیدار اخیرشان به این روند ناکامی پایان داده و مقابل سیواس اسپور به برتری رسیده بودند، دوباره به روند باخت‌های خود برگشتند و در جدال خانگی برابر تیم مدعی بشیکتاش مغلوب شدند.
کایسری اسپور علی‌رغم بهره‌مندی از تماشاگران خودی، با نتیجه دو بر صفر مقابل بشیکتاش شکست خورد تا ۲۶ امتیازی بماند و در رتبه هشتم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار بگیرد. مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور حضوری کامل در ترکیب تیمش مقابل بشیکتاش داشت و پانزدهمین بازی فصل خود در سوپر لیگ ترکیه را انجام داد.
علی کریمی دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور نیز که پیش از این مسابقه در ۱۱ بازی یک گل به ثمر رسانده بود، برابر بشیکتاش از دقیقه ۷۶ به زمین رفت.

برنتفورد بالاتر از چلسی و لیورپول
قدوس 90 دقیقه روی نیمکت!
برنتفورد که در هفت مسابقه اخیرش نتایج درخشانی با کسب چهار پیروزی و سه تساوی کسب کرده بود، مقابل لیدزیونایتد نتوانست برای سومین بازی پیاپی در لیگ جزیره صاحب سه امتیاز شود و در زمین حریف خود متوقف شد. برنتفورد با کسب تساوی بدون گل خارج از خانه مقابل لیدزیونایتد ۳۰ امتیازی شد و در رتبه هشتم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفت و بالاتر از لیورپول، چلسی و استون‌ویلا ایستاد. سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد که در این فصل ۹ بار به عنوان یار جانشین در لیگ برتر انگلیس فرصت بازی به دست آورده، برای دومین مسابقه پیاپی تا پایان روی نیمکت نشست و شانس حضور مقابل لیدزیونایتد را پیدا نکرد.

ادامه روزهای درخشان آ.ا.ک با کاپیتان
تیر دروازه، مانع گلزنی حاجی‌صفی
در چهارچوب هفته نوزدهم سوپر لیگ یونان، آ.ا.ک آتن که احسان حاجی‌صفی را در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت به مصاف تیم قعرنشین لونیکوس رفت. حاجی‌صفی که طی دو دیدار اخیرشان در سوپر لیگ و جام حذفی یونان دو پاس گل داده بود، انگیزه زیادی برای تداوم این درخشش داشت اما ضربه ایستگاهی تماشایی او در لحظات پایانی نیمه اول با بدشانسی و سیو دروازه‌بان لونیکوس که پس از برخورد به تیرک افقی به کرنر رفت، تبدیل به گل نشد.
در روزی که آ.ا.ک آتن با دو گل در نیمه دوم پاسخ تک گل لونیکوس را داد، حاجی‌صفی بارها با نفوذها و ارسال‌های خود از جناح چپ زمین خلق موقعیت کرد که همبازیان او در زدن گل ناموفق بودند تا سومین پاس گل پیاپی او ثبت نشود. آ.ا.ک آتن با گلزنی در وقت‌های اضافه موفق شد به پیروزی دو بر یک در زمین لونیکوس دست پیدا کند تا ۴۴ امتیازی شود و با یک امتیاز کمتر نسبت به پاناتینایکوس در رده دوم جدول سوپر لیگ یونان قرار بگیرد.
 


Page Generated in 0.0050 sec