printlogo


کد خبر: 264644تاریخ: 1401/10/28 00:00
ویرا: من نه، تاریخ و آمار این را می‌گوید
قهرمان نیم‌فصل شانس زیادی برای قهرمانی دارد


اوسمار لوس ویرا، مربی برزیلی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا کادر فنی از نحوه بازی تیم و نتایجی که به دست آمده رضایت کامل دارد، گفت: «مسلماً ما از نتایج راضی هستیم. در پایان نیم‌فصل در صدر جدولیم آن هم با چند امتیاز اختلاف. ولی همچنان می‌توانیم بهتر و بهتر شویم چراکه در بعضی بازی‌ها نوسان داشتیم و کنترل بازی را از دست دادیم. ما هر روز در تمرینات روی این موضوع کار می‌کنیم تا این مسأله برطرف شود. بازیکنان هم تلاش و از خودگذشتگی زیادی نشان داده‌اند تا شکل بازی، تاکتیک‌ها و مهارت‌هایمان بهتر شود.»
رفتن لوکادیا چه تأثیراتی روی شرایط فنی پرسپولیس گذاشت؟ ویرا پاسخ می‌دهد: «اینکه لوکادیا تیم ما را ترک کرد مشکل بزرگی بود. او بهترین گلزن تیم بود ولی من فکر می‌کنم که ما بازیکنان خوب زیادی داریم و با تلاش همه آنها کنار هم می‌توانیم این مشکل را رفع کنیم. در این مدت با توجه به رفتن لوکادیا ما باید راه‌حل‌های جدیدی برای نوع بازی تیم پیدا می‌کردیم و خیلی مهم است که بگویم بازیکنان در این راه چقدر متمرکز و پرتلاش بوده‌اند که در برنامه‌های تاکتیکی جدید به ما کمک کنند. من الان تیم‌مان را با یک ظرفیت بیشتر و شعاع حرکتی متنوع‌تر می‌بینم.»
این مربی برزیلی از اینکه نظراتش را با کادر فنی و یحیی به اشتراک می‌گذارد، مفتخر است: «در کادر فنی همه برای نظر هم احترام قائلیم. یحیی یک سرمربی فوق‌العاده است. او شناخت کاملی از باشگاه، اعضای کادر فنی و بازیکنان دارد. یحیی می‌داند که چطور از هر کس بهترین عملکردش را به کار بگیرد، چه بازیکنان چه کادر فنی. او فضای خیلی خوبی درون تیم ایجاد کرده و ما هر روز راجع به ایده‌هایمان با هم صحبت می‌کنیم، از نوع بازی تیم گرفته تا استراتژی برای تمرین و مسابقات»
پرسپولیس قهرمان نیم فصل شده و حالا همه می‌پرسند چقدر شانس قهرمانی دارد. ویرا به این سؤال جواب می‌دهد: «فکر می‌کنم تیمی که در نیم‌فصل صدرنشین جدول است قطعاً شانس بیشتری برای قهرمانی لیگ دارد و البته این نظر شخص من نیست و موضوعی است که تاریخ و آمار هم بر آن صحه می‌گذارد. به نظر من اگر مثل بازی‌های گذشته متمرکز و پرتلاش ظاهر شویم می‌توانیم در پایان فصل هم لیگ و جام حذفی را به دست بیاوریم.»
 


Page Generated in 0.0050 sec