printlogo


کد خبر: 262309تاریخ: 1401/9/26 00:00
خبر



هماهنگی استقلال و پرسپولیس برای ندیدن همدیگر!
استقلال و پرسپولیس عصر سه‌شنبه این هفته به مصاف هم می‌روند و اردو‌های شبانه‌روزی آنها از روز دوشنبه آغاز می‌شود. حتی احتمال ضعیفی نیز وجود دارد که این دو تیم یا یکی از آنها از شامگاه فردا راهی اردو شوند تا تمرکز بیشتری داشته باشند. حکایت اردو رفتن حریفان سنتی فوتبال ایران هم جالب توجه است. آنها از چند روز قبل مشغول هماهنگی هستند تا دو هتل کاملاً مجزا را برای اسکان خود بگیرند و مجبور نباشند شب قبل از بازی در یک هتل واحد حضور داشته باشند چون سرمربیان هیچ کدام از دو تیم استقلال و پرسپولیس راضی به انجام چنین کاری نخواهند شد. در سالیان گذشته سابقه داشته که استقلال و پرسپولیس با حریفان خود در یک هتل ساکن شوند اما داستان دربی کاملاً متفاوت است و با توجه به حساسیت فوق‌العاده زیاد آن، مسئولان هر دو باشگاه طوری برنامه‌ریزی می‌کنند تا هتل‌هایشان از یکدیگر جدا باشد.
 

90 دقیقه بدون شیخ
بعد از یک روز استراحت پرسپولیس که خود را برای ادامه مسابقات لیگ برتر و دربی پایتخت آماده می‌کند، دیروز از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه تهرانسر تمرین کرد. تمرین بعد از صحبت‌های گل‌محمدی و با انجام کارهای نرمشی و کششی آغاز شد.
پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حمله به دروازه، مینی‌فوتبال و فوتبال درون تیمی بخش‌های دیگر این تمرین بود. کادر فنی در آیتم‌های مختلف نکات مد نظر خود را به بازیکنان گوشزد می‌کرد. در این تمرین که ۹۰ دقیقه به طول انجامید به غیر از شیخ دیاباته همه بازیکنان حاضر بودند.
 

پرسپولیس باز هم ناقص شد
در شرایطی که میلاد سرلک از مصدومیت نسبتاً طولانی خود برگشت و مهیای دربی شد، محمد عمری مصدوم شد و سینا اسدبیگی سرما خوردند. عمری اخیراً به تمرینات برگشته و به نظر می‌رسد مشکل سرماخوردگی اسدبیگی هم بعد از دو روز غیبت در تمرین حل شده. از سوی دیگر در شرایطی که پرسپولیس هیچ بازیکن محرومی برای دربی ندارد، به نظر می‌رسد تیم یحیی با تمام نفرات آماده مصاف حساس با استقلال شود اما مصدومیت شیخ دیاباته دوباره لیست گل‌محمدی را ناقص کرد. با این حساب و در شرایطی که شیخ به دربی سه‌شنبه نمی‌رسد، کار یحیی برای انتخاب لیست 20 نفره تا حدودی راحت‌تر شده.

 


Page Generated in 0.0053 sec