printlogo


کد خبر: 262308تاریخ: 1401/9/26 00:00
برداشت آزاد از صحبت‌های پزشک پرسپولیس و شایعات
دیاباته دربی را از دست داد


اینطور که معلوم است شیخ دیاباته قادر نخواهد بود مقابل تیم سابقش به میدان برود چرا که برخلاف حرف‌های اولیه، مصدمیت او خفیف نیست و حتی گفته شده یک ماه دور از میدان خواهد بود.
پزشک پرسپولیس که روز چهارشنبه همه چیز را منوط به دیدن و بررسی ‌ام‌آرآی و سونوگرافی او کرده بود، روز پنجشنبه بدون اینکه اینکه جزئیاتی درباره میزان مصدومیت شیخ بدهد گفت: «شیخ دیاباته در دیدار مقابل سپاهان از ناحیه چهارسر ران دچار آسیب‌دیدگی شد.
از لحظه وقوع مصدومیت، اقدام‌های پزشکی لازم انجام شد و در نهایت بررسی‌های تکمیلی و پاراکلینیکی نیز صحت تشخیص را معلوم کرد. به این ترتیب، این بازیکن فعلاً باید برنامه اختصاصی خود را دنبال کند. تلاش کادر پزشکی در جهت به حداقل رساندن دوران بهبودی است تا دیاباته در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.»
یکی از رسانه‌ها نوشته شیخ دیاباته باید یک ماه دور از تمرین گروهی باشد و قطعاً دربی را از دست خواهد داد. بدین ترتیب بازی با دو مهاجم نوک در دربی منتفی خواهد بود و یحیی باید دنبال ترکیب و سیستم دیگری برود.
مهاجم مالیایی که در اوایل شهریور ماه به پرسپولیس پیوست، ۲۷ شهریور مصدوم شد و به‌مدت ۲۲ روز در تمرینات سرخپوشان شرکت نکرد آن هم در شرایطی که گفته می‌شد بسیار آماده شده و مهیای حضور در میدان است. شیخ پس از بازگشت مقابل مس رفسنجان، ملوان و مس کرمان دقایقی به میدان رفت و در بازی هفته یازدهم پیش از تعطیلات طولانی لیگ برتر یک گل هم به ثمر رساند که سه امتیازی شد. دیاباته بعد از تعطیلی حدوداً دو هفته‌ای بموقع در تمرینات حاضر شد و در بازی تدارکاتی مقابل پیکان گل زد و پس از آن بود که گفته شد قرار است در دربی فیکس باشد اما درست در مقطعی که به نظر می‌رسید خیلی آماده شده و برای مصاف با تیم سابقش فوق‌العاده باانگیزه است دوباره مصدوم شد.
از امروز سه روز تا دربی فرصت داریم و بعید است دیاباته به این بازی برسد اما آنچه در مورد مهاجم مالیایی گفته می‌شد صحت داشت. او مهاجمی است که زیاد مصدوم می‌شود و با در نظر گرفتن این ویژگی هزینه گزاف برای بازیکنی 34 ساله که مدام مصدوم می‌شود توجیه منطقی ندارد.

 


Page Generated in 0.0045 sec