printlogo


کد خبر: 262302تاریخ: 1401/9/26 00:00
اصلانیان: ترس در دربی بی‌معنی است
نمی‌دانم چرا از کی‌روش بعد از آن باخت وحشتناک توضیح نخواستند



امیر اصلانیان مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است در شرایطی که مردم به لحاظ مسائل اقتصادی و سایر موارد به شدت تحت فشارند دربی با اقبال عمومی از سوی مردم و هواداران دو تیم مواجه نخواهد شد.

مسعود قراگزلو
خبر‌نگار

به نظرتان دربی این بار با چه شرایطی برگزار خواهد شد؟
فکر می‌کنم به‌دلیل مشکلات متعددی که وجود دارد بازیکنان بدترین، بی‌کیفیت‌ترین و بی‌انگیزه‌ترین دربی تاریخ را ارائه خواهند داد و دربی خوبی را شاهد نخواهیم بود.
در رابطه با مصدومیت دیاباته در آستانه دربی چه صحبتی دارید؟
بدن خوب، نتیجه استراحت و تمرین خوب خواهد بود. نمی‌دانم چرا دیاباته دوباره مصدوم شده اما حتماً در غیاب این بازیکن مهاجمان دیگر می‌توانند به بهترین شکل ممکن بازی کنند و در خط حمله مکمل خوبی برای لوکادیا باشند.
اما عبدی و پاکدل مدت‌هاست نتوانسته‌اند در فرم خوبی ظاهر شوند!
به هر حال عبدی و پاکدل باید از زمان‌هایی که در زمین حضور دارند بیشترین بهره را ببرند و در هر دقیقه‌ای که به میدان می‌روند بهترین نمایش ممکن را ارائه دهند چون مهاجم خوب بازیکنی است که در هر دقیقه‌ای که به میدان رفت قادر باشد بهترین نمایش ممکن را ارائه دهد.
ترس از باخت موجب نمی‌شود که دربی تحت تأثیر آن مسأله خوب از آب در نیاید؟
شرایط دوری از مسابقات و مسائل روحی روانی ناشی از مسائل روزمره و بدون تماشاگر بودن و سایر مسائل موجب می‌شود که دربی خوبی را شاهد نباشیم اما اصولاً ترس در دربی بی‌معنی است و معنا ندارد. شرایط فعلاً به گونه‌ای شده که از فوتبال و به شکل کلی ورزش دچار دلزدگی شده‌اند از این‌رو فکر نمی‌کنم بازی دربی بازتاب خوبی در بین مردم داشته باشد و استقبال خوبی از سوی مردم انجام شود.
در رابطه با تیم ملی چه صحبتی دارید و به نظرتان چه مربی باید روی نیمکت تیم ملی در جام ملت‌ها بنشیند؟
باید در این رابطه بدون تعارف صحبت کنم و در این خصوص باید بگویم واقعاً شرم‌آور است که از مربی تیم ملی بابت باخت وحشتناک به انگلیس و صعود نکردن از گروهمان توضیح خواسته نشود اما حتماً مربیانی مانند قلعه‌نویی، یحیی، نکونام و مجیدی هستند که می‌توانند روی نیمکت تیم ملی بنشینند و بهترین کارایی را داشته باشند. هشت سال نتیجه و ثمره کار کی‌روش را دیدیم و سه جام جهانی و جام ملت‌ها را با این مربی از دست دادیم. از این‌رو حتماً بهتر است که یک مربی داخلی بیاورند تا نتیجه زحمات ایشان را ببینیم.
از باخت چه تیمی در جام جهانی ناراحت شدید؟
من تمام بازی‌ها را دیدم و از حذف برزیل و پرتغال ناراحت شدم و حسرت خوردم. طرفدار فوتبال برزیل هستم و بعد از اینکه دیدم با جمعی از ستاره‌ها برزیل حذف شد ناراحت شدم.
فکر می‌کنید چه تیمی قهرمان جام جهانی می‌شود؟
دوست دارم آرژانتین قهرمان شود تا مسی فرجام خوبی داشته باشد و در آخرین جام جهانی‌اش با قهرمانی به کار خود پایان دهد.


Page Generated in 0.0048 sec