printlogo


کد خبر: 262297تاریخ: 1401/9/26 00:00
خبر و مصاحبه



پیروزی پرگل تراکتور مقابل نود ارومیه
تیم فوتبال تراکتور توانست در دیداری تدارکاتی که در سه وقت 35 دقیقه‌ای برگزار شد، نود ارومیه را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد. طی این دیدار تراکتور در 35 دقیقه اول با گل مهدی کیانی (شوت از راه دور)، 35 دقیقه دوم با گل هادی محمدی (ضربه سر) و در 35 دقیقه سوم با دو گل ریکاردو آلوز (ضربه ایستگاهی) و مهدی هاشم‌نژاد (ضربه سر) و در مجموع با نتیجه 4 بر یک به برتری دست یافت. تک گل تیم نود ارومیه در 35 دقیقه سوم به ثمر رسید.
همچنین حسام گلزاری اولین کاپیتان تاریخ تراکتور در اواخر دهه ۴۰ دار فانی را وداع گفت. مراسم تشییع و تدفین پیکر آن مرحوم دیروز در آرامستان وادی رحمت تبریز برگزار شد.
 
 
حسینی: جدایی بردیف عجیب نبود
سید‌محمد حسینی مدافع تراکتور درباره جدایی قربان بردیف این طور می‌گوید: «زیاد عجیب نبود چون یکسری اتفاقات رخ داد که حدس می‌زدیم در نهایت بردیف جدا شود. او در اردوی ترکیه زیاد دل به‌کار نمی‌داد ولی از بچه‌ها شنیدم که در اردوی پیش‌فصل در ترکیه بسیار جدی بود و تمرینات را به شکل دقیق زیرنظر داشت. بردیف با پیشنهاد تیم سوچی مواجه شده بود و باید می‌رفت. فکر می‌کنم جدایی او دلیل دیگری نداشت. شخصیت بردیف و رفتارهای او خاص بود و نمی‌شد در این مورد ایرادی از او گرفت. بردیف خیلی سخت می‌خندید و حتی اگر می‌خواست بخندد، صورتش را به سمت دیگری می‌کرد. ارتباط برقرار کردن با او سخت بود ولی بردیف از لحاظ فنی مربی خوبی است. فکر هم نمی‌کنم در تیم ما بازیکنی با او به مشکل خورده باشد.» او تفکرات فوتبالی سرمربی جدید را می‌پسندد. «از لحاظ فنی مربی خوبی است و به سبک فوتبال تهاجمی علاقه دارد. خمز در فوتبال اسپانیا مربیگری کرده و تجربیات خوبی دارد. سبک مربیگری خمز باب میل هواداران تراکتور است. از طرفی خمز یک مربی فعال و پرانرژی است که وقتی در تمرین حاضر می‌شود، انرژی مثبت خود را به بازیکنان منتقل می‌کند.»
 

شرایط بحرانی شهرداری همدان
شهرداری همدان تا اینجای لیگ یک با هجده امتیاز در رده نهم قرار گرفته اما شرایط سختی را تجربه می‌کند. احمد جمشیدیان سرمربی تیم در این باره می‌گوید: «ما متأسفانه شرایط بسیار سختی را در این مدت پشت‌ سر گذاشتیم و گویا کسی نگران وضعیت موجود تیم نیست و همه چیز بدون مشکل در حال پیش رفتن است.» اما انتظار او از مسئولان استانی. «شرایط‌‌مان بسیار حساس و حیاتی بوده و انتظار داریم شهردار ورزشدوست همدان، مدیران شهرداری و مدیریت باشگاه با پرداخت بموقع قراردادها و تعهدات هر چه زودتر تیم را از بحران خارج کنند. توقع داریم پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین از پس هزینه‌های ارزان‌ترین تیم لیگ یک کشور به‌عنوان آبروی فوتبال و ورزش استان بربیاید. جای بسی تأسف است که هنوز بعضی در این شهر به‌دنبال انحلال و سنگ‌اندازی برای تیم هستند.»


Page Generated in 0.0057 sec