printlogo


کد خبر: 262291تاریخ: 1401/9/26 00:00
خبر



فولادی‌ها در مراسم یادبود کریم باوی
عصر پنجشنبه مراسم یادبود کریم باوی، سرطلایی فوتبال ایران در اهواز برگزار شد. در این مراسم بزرگان فوتبال خوزستان چون کریم بوستانی، مهدی هاشمی نسب، نادر غبیشاوی، سیامک سرلک، احمد بوعذار، حسن سالمی، سیاوش بختیاری، مجید باقری‌نیا، برادران ابن قاسم و... حضور داشتند. همچنین جواد نکونام هم در این مراسم حضور داشت. باوی پس از حضور کوتاه‌مدت در تیم فوتبال شاهین اهواز، در تیم پرسپولیس از فوتبال کناره‌گیری کرد و هفته گذشته به علت بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.


امیدواری هافبک فولاد
علیرضا باویه، هافبک تیم فولاد خوزستان به آینده تیمش بسیار امیدوار است. او می‌گوید: «هنوز حتی نیم‌فصل اول لیگ برتر هم تمام نشده و چهار مسابقه دیگر باقی مانده است. ما هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم. درست است که امتیازات مهمی را از دست دادیم که می‌توانست در جدول، کمک زیادی به ما کند ولی باز هم تأکید می‌کنم که هنوز نیم‌فصل اول هم‌ تمام نشده و این چهار بازی می‌تواند به روند رشد تیم ما کمک کند.»


باشگاه مس: برکناری مدیرعامل قانونی نیست
در پی انتشار خبر تغییر مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان، سید حمید موسوی، معاون روابط عمومی رسانه و امور بین‌الملل باشگاه مس رفسنجان به این موضوع این‌طور واکنش نشان داده است: «باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان در خرداد ۱۳۹۰ و در قالب یک شرکت سهامی خاص تأسیس شده و این باشگاه فقط سه سهامدار دارد. مدیر روابط عمومی باشگاه مس در ادامه حرف‌هایش گفته: «نکته مهم اینکه هیأت مدیره با مجمع عمومی تفاوت دارد چرا که در مصوبات مجمع عمومی میزان سهام مؤثر است ولی در مصوبات هیأت مدیره میزان سهام مؤثر نیست و آنچه اهمیت دارد نظر شخصی عضو هیأت مدیره فارغ از سهامش است. قابل توجه اینکه مطابق قانون شرکت‌ها مصوب ۱۳۴۷، ادارات و دستگاه‌های دولتی و محاکم دادگستری و بانک‌ها، فقط شخصی را به‌عنوان مدیر عامل به رسمیت می‌شناسند که اداره ثبت شرکت‌ها آن را به‌عنوان مدیر عامل معرفی کرده باشد. باشگاه یک مؤسسه خصوصی و متعلق به مردم رفسنجان است و عزل و نصب‌ها براساس اساسنامه و مقررات اداره ثبت صورت می‌گیرد و تابع عزل و نصب مقامات بالاتر نیست. فلذا نظر به اینکه تاکنون مصوبه‌ای از هیأت مدیره باشگاه یا نشر آگهی از طریق روزنامه رسمی کشور و مرجع ثبت شرکت و مؤسسات اعلام و واصل نشده است به موجب قانون تا ثبت تغییرات جناب آقای مهندس مجید زین‌الدینی همچنان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان خواهد بود.»


Page Generated in 0.0052 sec