printlogo


کد خبر: 262279تاریخ: 1401/9/26 00:00
عصبانیت کریم از دست دشان
بنزما در فینال جام جهانی بازی نمی‌کند

گزارش‌هایی منتشر شده در مورد اینکه کریم بنزما از دست دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه عصبانی است و به همین دلیل هم برنامه‌ای برای بازگشت به اردوی فرانسه و حضور در فینال جام جهانی 2022 ندارد. مهاجم رئال مادرید قبل از شروع جام به‌دلیل مصدومیت از ناحیه ران در اولین جلسه تمرینی خروس‌ها، مجبور شد به خانه برگردد.
اکنون نشریه اسپانیایی لیبرتاد دیجیتال مدعی شده است که بنزما از رفتار دشان در قبال او ناراحت است و انتظارش را نداشته است او ستاره رئال را به خانه برگرداند. ظاهراً بنزما از یکسری حرف‌های دشان در نشست خبری هم آزرده‌خاطر شده است.
چیزی که بنزما را خیلی ناراحت کرده این است که او تنها سه روز درمان نیاز داشت تا بتواند روی فرم برگردد اما دشان ترجیح داد که ستاره سابق لیون دیگر در تمرینات نباشد.
مدت زمان لازم برای بنزما به منظور کامل کردن ریکاوری‌اش آنقدر کوتاه بود که او تنها سه روز بعد از شروع تمریناتش در مرکز تمرینی رئال مادرید، به تعطیلات رفت.
بنزما در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که آیا به اردوی تیم ملی فرانسه بازخواهد گشت، چشم‌هایش را بست و لپ‌هایش را باد کرد و گفت: «واقعاً نمی‌خواهم به این سؤال جواب بدهم» و با لبخندی ملیح فوراً‌ گفت: «سؤال بعد». گفته می‌شود بنزما قصد ندارد برای فینال جام جهانی به اردوی تیم ملی فرانسه برگردد و این در حالی است که از نظر قانون و مقررات او هنوز یکی از اعضای تیم محسوب شده  و اگر فرانسه قهرمان شود نیز او مدال خواهد گرفت.
گویا بخشی از ناراحتی بنزما از دست دشان این است که او به میل خودش به خانه برنگشته و سرمربی‌اش او را به خانه فرستاده است.
 دشان پس از مطلع شدن از مصدومیت عضلانی بنزما و اینکه ریکاوری او مدتی به طول می‌انجامد، به ستاره رئال مادرید گفته بود بابت اینکه مجبور است تیم را ترک کند، افسوس می‌خورد.
 حرف‌های دشان اما این احساس را در بنزمای 34 ساله ایجاد کرده که دشان او را نمی‌خواهد.
بنزما که در ابتدا تصور می‌شد سه هفته خانه‌نشین باشد، نه تنها به تمرینات رئال مادرید برگشته است بلکه پنجشنبه یک بازی دوستانه هم برابر لگانس انجام داد.


Page Generated in 0.0046 sec