printlogo


کد خبر: 262277تاریخ: 1401/9/26 00:00
 قدردانی هواداران مراکش از ملی‌پوشان


شگفتی‌سازی‌های تیم ملی مراکش در جام جهانی 2022 قطر با شکست این تیم مقابل فرانسه در دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی به پایان رسید. کار این تیم اما هنوز به پایان نرسیده است چرا که در بازی رده‌بندی باید برابر کرواسی دیگر تیم بازنده نیمه‌نهایی بازی کند.
برای هواداران تیم تاریخ‌ساز قاره آفریقا اما صعود تا همین جایش هم دستاوردی بزرگ است که پیش از آنها هیچ تیم آفریقایی دیگر موفق به کسب آن نشده بود. همین باعث شده که نه فقط مراکشی‌ها بلکه فوتبال‌دوستان در سراسر جهان طرفدار تیم تحت هدایت ولید الرکراکی شوند. حتی صعود مراکش از گروه F جایی که بلژیک، مراکش و کانادا حضور داشتند هم یک دستاورد بزرگ بود چه برسد به شکست دادن اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی و غلبه بر پرتغال در مرحله یک‌چهارم نهایی. البته بعد از هر یک از این پیروزی‌ها انتظارات از تیم آفریقایی بالاتر رفت تا اینکه فرانسه به ماجراجویی آنها در جام بیست‌ و ‌دوم پایان داد. حالا همه چیز آماده است تا این تیم شانس خود را برای تکمیل شگفتی‌هایش کامل کند، کاری که می‌تواند با غلبه بر کرواسی در بازی رده‌بندی جام جهانی و کسب مقام سوم به دست آورد.
فاطیما یکی از هواداران مراکش در ورزشگاه محل بازی این تیم برابر فرانسه پس از باخت گفت: «فوتبال همین است اما ما به تیم‌مان افتخار می‌کنیم. فوتبال مراکش الان دیگر کاملاً عوض شده است. این باخت یک شکست نیست چون در هر حال ما قهرمان هستیم.»
 


Page Generated in 0.0050 sec