printlogo


کد خبر: 262272تاریخ: 1401/9/26 00:00
خبر



لیگ برتر والیبال زنان
پیکان سریک را برد و صدرنشین شد
 نیم‌فصل دوم لیگ برتر والیبال زنان با پایان روند شکست‌ناپذیری سریک گنبد آغاز شد.
هفته نهم لیگ برتر والیبال زنان ایران جمعه (۲۵ آذر) با چهار دیدار در شهرهای تهران (دو سالن)، رفسنجان و یزد پیگیری شد. در مهم‌ترین بازی این هفته تیم‌های پیکان تهران و سریک گنبد به مصاف هم رفتند که نماینده تهران موفق شد با پیروزی سه بر صفر (۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳) اولین شکست سریک گنبد را رقم بزند.
با این نتیجه تیم سریک گنبد به رتبه دوم جدول رده‌بندی سقوط کرد و شاگردان نیلوفر رشیدی در پیکان به صدر جدول رده‌بندی رسیدند. تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و سایپا تهران نیز که دیگر مدعیان قهرمانی هستند، رقبای خود را سه بر صفر از پیش رو برداشتند.
 
نتایج هفته نهم لیگ برتر والیبال زنان به شرح زیر است:
طلوع مهر یزد صفر - ۳ سایپا تهران
مس رفسنجان ۳ - صفر جهان‌بین چهارمحال
صدیق گفتار صفر - ۳ ذوب آهن
پیکان تهران ۳ - صفر سریک گنبد
 
میلاد تبریز
 قهرمان لیگ برتر بدمینتون شد
باشگاه میلاد تبریز برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر بدمینتون زنان
شد.
در پایان هفته نهم و یک هفته مانده به پایان بیست و یکمین دوره لیگ برتر بدمینتون زنان باشگاه‌های کشور، میلاد تبریز با پیروزی بر مس شهربابک توانست قهرمان شود.
در دیگر بازی این هفته در مشهد نیز شهرداری شاهرود توانست شهید فخار مشهد را شکست دهد. بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون زنان در سال ۱۴۰۱ با حضور ۵ باشگاه برگزار شد که میلاد تبریز توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند و در هفته پایانی در کرمان نایب قهرمان لیگ مشخص می‌شود.
 همچنین مراسم جشن قهرمانی و اهدای کاپ به تیم میلاد تبریز، با حضور نایب رئیس زنان، دبیر فدراسیون، رئیس اداره کل ورزش و جوانان شهرستان تبریز و برخی دیگر از مسئولان برگزار شد.

فوتسالیست‌های ناشنوای ایران قهرمان جهان شدند
تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران با برتری یک بر صفر مقابل قزاقستان، قهرمان اولین دوره جام جهانی فوتسال زیر 21 سال 2022 ناشنوایان در مالزی شد. مهدی کرمعلی (دروازه‌بان و کاپیتان)، محمدحسن عبداللهی، مسعود برناک، ابوالفضل ابراهیمی و علیرضا نصیری‌نژاد به عنوان ترکیب اصلی به میدان رفتند. گل تیم ایران توسط سجاد ندیمی در دقیقه 23 به ثمر رسید. در مسابقه رده‌بندی تیم ازبکستان 11 بر 6 مقابل تیم میزبان پیروز شد و مقام سوم را به دست آورد.


Page Generated in 0.0051 sec