printlogo


کد خبر: 246519تاریخ: 1401/2/21 00:00
خبر

آل‌کثیر جراحی شد
چند روز پیش اعلام شد عیسی آل‌کثیر نتوانسته هزینه 400 میلیونی سفر به قطر و جراحی در این کشور را فراهم کند و طی روز‌های آتی در ایران جراحی خواهد شد. بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس زانوی آل‌کثیر روز گذشته با تشخیص تیم پزشکی جراحی شد و این بازیکن پنج تا شش ماه دور از میادین خواهد بود.
 
ریکاوری بازیکنان
پرسپولیس که پس از تساوی با ذوب‌آهن دوشنبه شب راهی تهران شد دیروز از ساعت 12:30 تمرین ریکاوری خود را در ورزشگاه شهید کاظمی در قالب دو گروه برگزار کردند. بر اساس برنامه تمرینی بازیکنانی که در دیدار برابر ذوب‌آهن بازی کردند زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان هم به مدت 80 دقیقه زیر نظر کادر فنی تمرین کردند. در تمرین دیروز پرسپولیس سعید آقایی، فرشاد فرجی و وحید امیری به علت مصدومیت حضور نداشتند.
 
انتخاب مدیر آکادمی؟
شنیده شده امروز گزینه‌های ریاست با محمد محمدی و محمود خوردبین جلسه خواهند داشت و برنامه‌های‌شان برای ریاست آکادمی را ارائه می‌دهند و باید دید امروز مدیر آکادمی انتخاب می‌شود یا خیر. طبق اعلام برخی منابع محمد پنجعلی، محسن خلیلی و محمود کلهر چهار گزینه‌ای هستند که بیشتر از دیگران برای رسیدن به صندلی مدیریت آکادمی شانس دارند.
 
وضعیت نامشخص آقایی
سعید آقایی که در نیمه اول بازی مقابل ذوب‌آهن مصدوم شد و جای خود را به وحید امیری داد شرایط نامشخصی دارد و معلوم نیست چه زمانی به تمرینات گروهی بازمی‌گردد. به نظر می‌رسد با این شرایط سعید آقایی شانسی برای حضور مقابل طلایی‌پوشان نداشته باشد اما ظاهراً مصدومیت او خیلی هم شدید نیست و احتمالاً یک تا دو بازی تیمش را از دست داده است.
 

Page Generated in 0.0058 sec