printlogo


کد خبر: 246515تاریخ: 1401/2/21 00:00
سردرگمی‌ها تمام شد ال‌کلاسیکوی ایران در سیرجان
زمین خوب مهم بود یا تماشاگر؟

کادر فنی پرسپولیس دوست داشت بعد از منتفی شدن بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد که زمین باکیفیتی داشت در تبریز بازی کند و مقدمات این اتفاق هم فراهم شد و حتی رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس خبر انجام بازی در تبریز را اعلام کرد. مربیان پرسپولیس می‌خواستند قبل از بازی با تراکتور که قرار است در تبریز برگزار شود بیشتر با حال و هوای ورزشگاه یادگار امام این شهر آشنا شوند و در شرایط بهتری مقابل تراکتور قرار بگیرند اما مشخص نشد چه اتفاقاتی افتاد که تبریز هم از میزبانی این مسابقه سر باز زد. اتفاقی که قبل‌تر برای مشهد، سیرجان و انزلی هم رخ داده بود و در ساعات پایانی روز دوشنبه به نظر می‌رسید هیچ گزینه دیگری وجود ندارد!
از صحبت‌های کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال و محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس هم این‌طور برمی‌آمد که انتخاب یک شهر برای میزبانی از این بازی بزرگ تبدیل به یک معضل شده که فدراسیون و سازمان لیگ قادر به حل آن نیستند چرا که هیچ شهری نمی‌تواند دردسرهای میزبانی از این بازی پرحاشیه و تماشاگران پرتعدادی که احتمالاً به ورزشگاه خواهند رفت را به جان بخرد.
با این حال دیروز صبح رسماً اعلام شد سیرجان و ورزشگاه شهیدسلیمانی این شهر میزبان این مسابقه خواهند بود و بلاتکلیفی دو تیم در فاصله چهار روز قبل از این مسابقه تمام شد. سیرجان یکی از گزینه‌های کادر فنی پرسپولیس بود چرا که زمین مناسب و باکیفیتی دارد و می‌توان روی این زمین فوتبال سریع و شناوری بازی کرد. در عین حال با توجه به اینکه در کرمان و سیرجان پرسپولیس نسسبت به بسیاری از شهرهای ایران طرفدار کمتری دارد شاید مسأله استقبال تماشاگران در اولویت قرار نگرفته و همان بحث زمین مناسب مطرح بوده است. به هر حال بازی حساس پرسپولیس – سپاهان شنبه شب آینده از ساعت 21:50 در سیرجان برگزار خواهد شد و طبق اعلام باشگاه پرسپولیس تماشاگران با درصدهای مشخصی که قرار است قبل از بازی مشخص شود در ورزشگاه حاضر می‌شوند.
گفتنی است این فصل پرسپولیس دو بار در سیرجان به میدان رفته که برنده نبوده است. حدود سه ماه قبل بازی سوپرجام در این ورزشگاه برگزار شد که پرسپولیس با یک گل به فولاد باخت و بار دوم در بازی برگشت با گل‌گهر نتیجه یک – یک مساوی شد.
 

Page Generated in 0.0049 sec