printlogo


کد خبر: 246509تاریخ: 1401/2/21 00:00
از هواداران‌مان یک عذرخواهی بزرگ ‌می‌کنم
صادقی: در تیم ما کسی کم‌کاری نمی‌کند

فجرسپاسی در خانه و در حضور تماشاگرانش مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی بدون گل رضایت داد تا شانس عبور از این تیم و خروج از منطقه سقوط را از دست بدهد. ایمان صادقی، دروازه‌بان فجرسپاسی ستاره تیمش در این دیدار بود. او می‌گوید: «در یکی از مهم‌ترین بازی‌های‌مان که باید حتماً سه امتیاز را می‌گرفتیم مساوی کردیم. بابت این قضیه خودمان خیلی ناراحت هستیم. بازی بدی هم انجام ندادیم. تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و طبق برنامه‌ریزی پیش رفتیم. از وقتی که کادر فنی جدید آمده بچه‌ها تلاش می‌کنند که خواسته‌های آنها را در زمین پیاده کنند. متأسفانه شانس هم با ما یار نیست. موقعیت‌هایی در نیمه اول و دوم داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. بابت کسب نکردن سه امتیاز شرمنده هواداران‌مان شدیم. بازی در هر دو نیمه تحت تأثیر شرایط دو تیم قرار داشت. همین باعث شد که نتوانیم عملکرد دلخواه‌مان را داشته باشیم و پیروز بازی شویم.» او از عملکردش رضایت دارد: «خدا را شکر امسال عملکرد فردی خوبی داشتم. تا حدودی از خودم راضی هستم. البته می‌توانستم حتی بهتر از این باشم ولی شرایط تیم یک مقدار سخت بود. هدف من امسال این بود که به تیم ملی دعوت شوم و به کمک مربی بدنساز و دروازه‌بان‌های تیم هر تمرینی که لازم بود، انجام دادم. به صلاحدید کادر فنی تیم ملی اما دعوت نشدم. من تلاشم را کردم و مطمئن هستم همین طور که تماشاگران از من راضی هستند خدا را شکر عملکردم خوب بوده است.»
صادقی با اشاره به حضور تماشاگران در ورزشگاه این‌طور می‌گوید: «در این چند وقت که تماشاگران به ورزشگاه نیامدند هم خودشان اذیت شدند و هم ما از حمایت آنها محروم بودیم. با حضور آنها وضعیت ورزشگاه خیلی بهتر شده است. مطمئناً با کمک آنها می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. خودتان دیدید که تماشاگران ما چقدر پرشور در ورزشگاه حضور داشتند و می‌خواستند کمک کنند. من خودم از طرف همه بازیکنان یک عذرخواهی بزرگ از آنها می‌کنم که نتوانستیم نتایج موردنظرشان را کسب کنیم. ولی مطمئن باشید همه با تمام وجود کار می‌کنند و کسی کم کار نیست. امیدوارم بتوانیم نتایجی را که دوست دارند کسب کنیم و فجر را در لیگ نگه داریم.»
آنها هفته آینده به مصاف هوادار می‌روند: «بازی با هوادار برای ما مثل بازی‌های دیگر حکم مرگ و زندگی را دارد. دیگر جای اشتباه نداریم. هوادار تیم خوب و جنگنده‎‌ای است. شاید دیروز موفق نبودند ولی بازیکنان باکیفیت و باتجربه‌ای دارند اما به چیزی که لایقش هستند نرسیدند. امیدوارم که روز خوب ما باشد و بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.»
 

Page Generated in 0.0057 sec