printlogo


کد خبر: 246504تاریخ: 1401/2/21 00:00
بیژن: استقلال هجومی بازی کرد اما موقعیت کم داشت

مجتبی بیژن مدافع شهرخودرو درباره شکست تیمش مقابل استقلال می‌گوید: «استقلال در شرایط قهرمانی قرار دارد و صددرصد دنبال پیروزی در مسابقه بود. آنها نفرات هجومی زیادی داشتند و فشار زیادی به ما وارد کردند. در دقایق اولیه بازی توانستم توپ ارسلان مطهری را از دروازه بیرون بکشم. ای کاش زحمات ما با مساوی تکمیل می‌شد. با وجود حملات استقلال، نظم تیمی خودمان را حفظ کردیم. به جز یکی دو صحنه که توسط آرمان رمضانی ایجاد شد و موقعیت ارسلان مطهری، آنها موقعیت جدی دیگری نداشتند. البته هجومی بازی می‌کردند و با سانترهایی که ارسال می‌کردند، نزدیک محوطه جریمه ما شلوغ بود. البته بعد از چند وقتی که تماشاگران در ورزشگاه حضور نداشتند، بازیکنان ما هم بازی در حضور تماشاگران را تجربه کردند. به هر حال تیم ما بازیکنان جوان زیادی دارد و بازی در این جو آن هم مقابل تیمی که در کورس قهرمانی قرار دارد، راحت نیست. در کل بازیکنان ما شرایط خوبی داشتند. استقلالی‌ها هم پس از اینکه گل را زدند، همزمان سه نفر روی زمین افتادند.» 
اما آیا پرداخت پول به بازیکنان پیش از بازی استقلال، روی نتیجه این بازی تأثیر‌گذار نبود: «هر وقت بازیکن پول و دستمزدش را دریافت کند، قطعاً تمرکزش بالا می‌رود. باید توجه کنیم بازیکنان معمولاً از قشر سطح پایین جامعه هستند. بعضی بازیکنان حتی پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده‌شان را تأمین می‌کنند. پرداخت پول به بازیکنان کمک می‌کند. وقتی بازیکنی نتواند نیازهای خودش و خانواده‌اش را تأمین کند، طبیعی است که تمرکزش کم شود.»
بیژن با اشاره به چهار مسابقه باقی مانده تا پایان فصل می‌گوید: «به نظرم یک امتیاز مقابل استقلال به اندازه سه امتیاز برای ما ارزش داشت که آن را نگرفتیم چون فاصله ما تا منطقه امن به یک امتیاز می‌رسید، اما حالا چهار بازی تا پایان فصل داریم که همه آنها دشوار خواهد بود. دیدار با پیکان، پرسپولیس، سپاهان و فولاد سخت خواهد بود ولی نمایش امیدوارکننده‌ای برابر استقلال داشتیم و می‌توانیم با همین تمرکز و توان در دیدارهای آینده موفق شویم و نتیجه بگیریم.»
 

Page Generated in 0.0045 sec