printlogo


کد خبر: 246484تاریخ: 1401/2/21 00:00
خبر

داورزنی: می‌توانم تا 5 سال دیگر بمانم
حکم بازنشستگی‌ام ابلاغ نشده!
یکی از شایعاتی که طی روزهای گذشته یک بار دیگر مطرح شده، ماجرای بازنشستگی رئیس فدراسیون والیبال است. مدیری که سال‌هاست گفته می‌شود بازنشسته شده اما هر بار به شکلی به کار خود ادامه می‌دهد. او حالا دیگر 60 سال را هم پر کرده و 30 سال سابقه کار در ورزش کشور را دارد.
داورزنی البته همچنان معتقد است که بازنشسته نیست و هیچ ابلاغیه‌ای برایش صادر نشده است. او می‌گوید:«به کسی بازنشسته می‌گویند که ابلاغ بازنشستگی‌اش صادر شده باشد اما هنوز چیزی به من ابلاغ نشده است. از طرفی طبق قانون کسانی که سابقه ایثارگری دارند می‌توانند در صورت نیاز دستگاه اجرایی تا ۶۵ سالگی کار بکنند اما بعد از این سن تنها در صورتی که جزو مقامات باشند امکان کار دارند.»  
داورزنی درباره مطرح شدن دوباره بازنشستگی او و مأموریتش از جانب وزارت ورزش نیز اینطور اظهارنظر کرد:«سال گذشته این موضوع در دولت مطرح شده‌ بود و دولت قبول کرده بود که من تا پایان دوره ۴ ساله در فدراسیون والیبال مأمور باشم. این موضوع بار دیگر در مقطع کنونی مطرح شده که باز به مصوبه دولت نیاز دارد. من اگر الان به وزارت ورزش برگردم تا ۶۵ سالگی در هر پست سازمانی که داشته باشم، می‌توانم در وزارت ورزش کار کنم اما در مورد اینکه در فدراسیون والیبال مأموریت داشته باشم، کمیسیونی در دولت وجود دارد که باید موضوع را بررسی و تأیید کند. البته مصوبه دولت قبل تا پایان دوره چهار ساله من بوده اما اگر دوستان دیوان محاسبات ابهامی داشته باشند، مجدد باید در دولت مطرح شود.»
رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به این سؤال که شنیده شده، ایشان با حکم مأموریت دوره معاونت قهرمانی در فدراسیون والیبال هستند، گفت:«خیر. جایگاه معاونین وزرا مشخص است. معاونین الان در آن پست کار می‌کنند. پستی که دارم و با آن به فدراسیون مأمور شده‌ام، مشاور وزیر است.»
 
 
تغییرات در اسامی خبرگان ورزشی 
مجمع کمیته المپیک
اسامی خبرگان ورزشی در مجمع فوق‌العاده کمیته ملی المپیک نسبت به مجمع سال قبل تغییراتی خواهد داشت.
کمیته ملی المپیک روز گذشته زمان مجمع فوق‌العاده را سوم خردادماه اعلام کرد تا در آن اعضای مجمع تصمیم نهایی خود را برای زمان برگزاری انتخابات اعلام کنند.
کمیته ملی المپیک برای معرفی خبرگان ورزشی آیین‌نامه‌ای را تنظیم کرده که مورد تأیید هیأت اجرایی قرار گرفته و نیاز به ویرایش دارد. قرار است مطابق این آیین‌نامه خبرگان ورزشی معرفی شوند. همچنین کمیسیون ورزشکاران باید نماینده خود را برای مجمع فوق‌العاده معرفی کند.
اسامی نمایندگان مربیان، باشگاه‌ها و داوران نیز از سوی رئیس کمیته ملی المپیک پیشنهاد شده و به تصویب هیأت اجرایی خواهد رسید. انتخابات کمیته ملی المپیک تیر یا مرداد امسال برگزار خواهد شد.

 


Page Generated in 0.0052 sec