printlogo


کد خبر: 246481تاریخ: 1401/2/21 00:00
خبر

سرمربی جدید تیم بسکتبال کاله
آرزومندی این بار در آمل
باشگاه کاله آمل از انتخاب علی آرزومندی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد. تیم کاله که با هدایت کاظم موقتی در فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال به‌ مقام هشتم رسیده بود از انتخاب علی آرزومندی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد.
علی آرزومندی، فصل پیش با تیم نظم‌آوران سیرجان به مقام سوم مشترک با شیمیدر قم دست یافت. او دو فصل پیش نیز با مهرام به نایب‌قهرمانی لیگ برتر رسیده بود‌ و حالا سومین تیم خود را به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر تجربه خواهد کرد.
این انتخاب نشان می‌دهد کاله پس از چند حضور نصف و نیمه و با تیم‌های جوان در لیگ برتر، این بار اهداف بزرگتری را در نظر دارد و از فاز حضور آزمایشی خارج شده است.
 
کاپیتان تیم ملی از لهستان می‌رود
عبادی‌پور در راه سری A؟
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از ۵ سال قصد ترک تیم اسکرا و لیگ برتر لهستان را دارد. میلاد عبادی‌پور که سال‌هاست در تیم اسکرا بلچاتف لهستان بازی می‌کند و به طور قاطع باثبات‌ترین لژیونر والیبال ایران به حساب می‌آید، قصد کرده پس از پنج سال از زرد و مشکی‌پوشان اسکرا جدا شده و راهی لیگ ایتالیا شود.
عبادی‌پور در سال 2017 به تیم اسکرا در پلاس لیگا پیوست و به نظر می‌رسد مسابقه روز گذشته مقابل تیم زاویرچه برای کسب عنوان سومی لیگ برتر لهستان، آخرین حضور او در جمع زرد و سیاه‌پوشان شهر بوهاتوف باشد.
از تیم «آلیانز میلانو» به‌عنوان مقصد بعدی عبادی‌پور نام برده می‌شود. مذاکرات دو طرف از سال 2021 آغاز شده بود و حالا دو طرف به توافق مالی قطعی هم رسیده‌اند.
هدایت تیم میلانو برعهده روبرتو پیاتزا، سرمربی پیشین اسکرا است که عبادی‌پور با این مربی، یک بار قهرمان لیگ لهستان و 2 بار قهرمان سوپر کاپ این کشور شده است.
 
22 بازیکن هندبال از پنجشنبه در اردو
سرمربی مونته‌نگرویی تیم ملی هندبال مردان، ۲۲ بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال مردان ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ آماده می‌کند، زیر نظر وسلین وویوویچ سرمربی ‌مونته‌نگرویی از روز پنجشنبه (۲۲ اردیبهشت‌ماه) در تالار هندبال فدراسیون آغاز می‌شود.
وویوویچ قرار است ملی‌پوشان را در دو گروه به اردوی تیم ملی دعوت کند. بر همین اساس گروه نخست دعوت‌شدگان باید از پنجشنبه و گروه دوم نیز از سه‌شنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) به اردوی تیم ملی وارد شوند.
فواد فرهادی، امید جهانگیری، ابوالفضل لطفی، علیرضا زارعی، مسلم زلفی، احسان ابویی، سینا عبدالرشیدی، مهرداد صمصامی، سید مهدی موسوی، مهران حسینی، حسین جهانی، بهرام رستمی، علی اهوازی، کیارش طاهری، علیرضا دادوند، احمد فلاح، ابوالفضل رضا‌زاده، امین کاظمی، محمد صفری، رضا عزتی، مهدی طالبی و عارف طایی دعوت شدگان به اولین اردوی تیم ملی هستند.
 
ثبت  عمیق‌ترین رکورد برای غواصی
نمایندگان غواصی ایران پس از سپری کردن اردوی آمادگی داخلی و خارجی، موفق به ثبت اولین و عمیق‌ترین رکورد رسمی ایران در دو بخش مردان و زنان شدند.
امیرحسین کاویانی پس از سپری کردن اردوی آماده‌سازی ۴ ماهه داخلی و همچنین پیگیری ۲۰ روزه روند آماده‌سازی خود در کشور امارات، توانست اولین و عمیق‌ترین رکورد رسمی غواصی ایران را در عمق ۱۰۱ متری به ثبت برساند.
همچنین فرزانه حاجیخواه هم این رکورد را در عمق ۷۵ متری به ثبت رساند. ثبت اولین و عمیق‌ترین رکورد نمایندگان غواصی ایران در حضور نمایندگان رسمی بین‌المللی این رشته انجام شد.
 

Page Generated in 0.0050 sec