printlogo


کد خبر: 246473تاریخ: 1401/2/21 00:00
خبر

شاید دروازه‌بان استقلال دو هفته آخر لیگ را از دست بدهد
به موازات برگزاری هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر، مهدی مهدوی‌کیا هم باید تیم ملی امید کشورمان را برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا آماده کند و به همین خاطر قرار است ملی پوشان امید در روزهای ابتدایی خرداد ماه دو بازی تدارکاتی با تیم عراق انجام بدهند و پس از آن راهی تاشکند شوند تا در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف ازبکستان، ترکمنستان و قطر بروند.
با توجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ و اینکه دیدارهای دوستانه تیم امید به احتمال فراوان طی روزهای سوم و ششم خرداد ماه برابر عراق خواهد بود، احتمالاً استقلال علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان خود را در دو هفته پایانی فصل در اختیار نخواهد داشت و اگر فرهاد مجیدی اجازه بدهد این سنگربان جهت همراهی با سایر شاگردان مهدوی‌کیا راهی عراق می‌شود و در بازی مقابل مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان حضور ندارد. علیرضا رضایی دروازه بان ثابت تیم امید محسوب می‌شود.
 
 استقبال هواداران استقلال از غیبت ژستد
این طوری بهتر بازی می‌کنیم!
با وجود حمایت قاطعانه فرهاد مجیدی از رودی ژستد و تأکید سرمربی استقلال مبنی بر اینکه این بازیکن عملکردی کاملاً حرفه‌ای ارائه می‌کند و دقیقاً همان چیزی که از او خواسته می‌شود را در زمین نشان می‌دهد ولی با وجود این هواداران استقلال هنوز نتوانسته‌اند با این بازیکن اروپایی ارتباط چندان خوبی برقرار کنند و حتی گلزنی در دربی هم موجب محبوبیت فراوان او در میان استقلالی‌ها نشده است.
ژستد در بازی با شهرخودرو کارت زرد گرفت و به همین خاطر نمی‌تواند استقلال را مقابل فولاد خوزستان همراهی کند ولی هواداران استقلال نه تنها از این مسأله ناراضی نیستند بلکه بعضی از آنها حتی در فضای مجازی وقوع چنین اتفاقی را از نظر تاکتیکی به نفع تیم خودشان هم می‌دانند و معتقدند سایر نفرات به مراتب کاراتر از این بازیکن هستند.
 
 حمله دوباره هواداران استقلال به یحیی و فدراسیون
اگر گل‌محمدی محروم می‌شد، جرأت حمله نداشت
یحیی گل‌محمدی پس از پایان مسابقه با ذوب آهن از روی سکو‌ها به داخل زمین آمد و نسبت به شکل قضاوت تیم داوری به‌شدت معترض شد. سرمربی پرسپولیس که دوران محرومیت خود را سپری می‌کند با وجود اینکه اصلاً به خاطر تقابل با داور دربی از همراهی قرمز‌ها محروم شده باز هم دست از اعتراض بر نمی‌دارد و هیجان مسابقه باعث شده بود تا در پایان دوباره نسبت به شکل قضاوت داور معترض باشد. رفتار یحیی گل‌محمدی با واکنش تند هواداران استقلال در فضای مجازی مواجه شد و آنها به‌شدت علیه سرمربی پرسپولیس موضع گرفتند و مدعی شدند یحیی می‌خواهد با چنین کارهایی فضای قضاوت داوران در هفته‌های آینده را تحت تأثیر قرار بدهد. استقلالی‌ها همچنین فدراسیون را هم مورد انتقاد قرار دادند و می‌گویند اگر سرمربی پرسپولیس با یک محرومیت قاطع مواجه می‌شد دیگر دوباره به خودش جرأت نمی‌داد پس از پایان بازی داخل زمین بیاید و این گونه اعتراض کند. همه این اتفاقات در حالی رخ داده که باشگاه پرسپولیس نسبت به محرومیت ۴ جلسه‌ای یحیی گل‌محمدی اعتراض کرده و از کمیته استیناف خواستار رسیدگی و کاهش آن شده است.
 
رجزخوانی بازیکنان استقلال پس از بردن شهرخودرو:
یک هفته قبل از پایان لیگ قهرمانیم
استقلال، شهرخودرو را در ورزشگاه آزادی شکست داد و پرسپولیس هم در اصفهان برابر ذوب آهن به تساوی رسید تا اختلاف امتیاز دو تیم همچنان روی عدد شش باقی بماند و استقلال به فاصله ۴ هفته مانده تا پایان رقابت‌های این فصل شانس اول کسب عنوان قهرمانی این مسابقات تلقی شود. البته هنوز زمان زیادی تا پایان پیکارهای لیگ برتر باقی مانده و  هر اتفاقی می‌تواند طی مسابقات برگزار نشده رخ بدهد ولی بازیکنان استقلال پس از پیروزی دوشنبه شب در داخل رختکن حسابی رجزخوانی می‌کردند و مدعی بودند شرایط تیمشان آنقدر خوب است که اصلاً کار به هفته پایانی نمی‌کشد و آنها یک هفته مانده به پایان این مسابقات با پیروزی مقابل مس رفسنجان قهرمانی خودشان در پیکارهای لیگ برتر را قطعی می‌کنند. استقلال در آخرین هفته پیکارهای این فصل باید در ورزشگاه آزادی از نفت مسجدسلیمان پذیرایی کند.

 


Page Generated in 0.0058 sec