printlogo


کد خبر: 246470تاریخ: 1401/2/21 00:00
خبر

 مورینیو: چرا کسی به ما توضیح نمی‌دهد؟
 ژوزه مورینیو پس از شکست دو بر صفر رم برابر فیورنتینا عملاً فقط درباره VAR حرف زد. رم در 11 دقیقه نخست مسابقه دو گل خورد. یکی از آنها روی یک ضربه پنالتی بود. تصمیم داور برای اعلام خطای ریک کارسدورپ روی نیکو گونسالس بسیار سختگیرانه بود. گونسالس در یک صحنه هم می‌توانست یک پنالتی دیگر هم بگیرد اما VAR دخالت نکرد. بازیکنان مورینیو پس از نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا بسیار خسته بودند ولی این مربی تغییر چندانی در ترکیب تیمش نداد. او گفت: «ما نیاز به توضیح داریم. ما مدت زیادی است که منتظر توضیح هستیم ولی کسی به ما توضیح نمی‌دهد. من فیلم بازی را دیدم. برخورد وجود داشت اما خطایی نبود. داور نزدیک بود و پنالتی نگرفت. اما آقای بانتی از لیورنو در اتاق VAR اعلام پنالتی کرد. البته فیورنتینا تیم قوی‌تر بود. آنها با تمرکز و ضرباهنگ بالا، شایسته پیروزی بودند.»
 
 مذاکره بایرن با ایجنت‌ مانه
بایرن مونیخ به جذب سادیو مانه، مهاجم لیورپول علاقه دارد. البته دو باشگاه تماس رسمی با هم نداشته‌اند، اما حسن صالح‌ حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، با ایجنت این بازیکن 30ساله در ارتباط بوده است. قرارداد این بازیکن سنگالی تا سال 2023 است اما مذاکرات بر سر تمدید آن خوب پیش نرفته و مانه ناراحت است که باشگاه لیورپول، تمدید قرارداد محمد صلاح را در اولویت قرار داده است. صالح‌ حمیدزیچ پس از تساوی 2- 2 بایرن برابر اشتوتگارت درباره خرید یک بازیکن بزرگ گفت: «غافلگیر خواهید شد. ما باید ببینیم که چه انتقالی امکان‌پذیر است و چه انتقالی نه. ما ایده‌های خلاقانه‌ای داریم.» در این میان خبر رسیده که مانه به حضور در بارسلونا هم علاقه دارد و بر این باور است که احتمال رسیدن او به توپ طلا در نوکمپ بیشتر است.
 
 بارسا خواهان گالان
 خاویر گالان، مدافع کناری سلتاویگو زیر نظر بارسلونا قرار دارد. بارسا می‌خواهد این بازیکن 27ساله را جانشین جوردی آلبا سازد. آنها در تابستان مبلغ فسخ قرارداد او، که 18 میلیون یورو است را می‌پردازند.
 
 بیلبائو به‌دنبال پوچتینو
 اتلتیک بیلبائو به‌دنبال جذب مائوریتسیو پوچتینو است. این مربی آرژانتینی در انتهای فصل به احتمال زیاد از هدایت پاری سن ژرمن برکنار خواهد شد و این تیم باسکی امیدوار است او را به اسپانیا برگرداند.
 
انکتیا به وستهم می‌رود؟
 وستهم اوضاع ادی انکتیا در آرسنال را از نزدیک دنبال می‌کند. قرارداد او با آرسنال رو به پایان است و هنوز توافقی بر سر تمدید آن انجام نشده است.
 
 استون ویلا ،کوتینیو را از بارسلونا می‌خرد
 استون ویلا مذاکرات با بارسلونا برای خرید فیلیپه کوتینیو را آغاز کرده است. این باشگاه گزینه خرید این بازیکن با قیمت 33 میلیون پوند را دارد، اما می‌خواهد مبلغ بسیار پایین‌تری بپردازد. آنها حدود 12 میلیون پوند برای جذب او به بارسا پیشنهاد داده‌اند و مطمئن هستند که با این باشگاه به توافق خواهند رسید.
 
آرسنال همچنان خواهان کالورت‌لوین
 آرسنال اوضاع دومینیک کالورت-لوین مهاجم اورتون را مدت‌هاست که زیر نظر گرفته است. الکساندر لاکازت در تابستان به‌صورت آزاد از آرسنال جدا می‌شود و آرسنال می‌خواهد این مهاجم تیم ملی انگلیس را بخرد.
 
 

 


Page Generated in 0.0055 sec