printlogo


کد خبر: 246453تاریخ: 1401/2/20 00:00
حاشیه

هجوم هواداران پرسپولیس
دیروز اتفاق ویژه‌ای در ورزشگاه فولادشهر رخ داد و هواداران پرسپولیسی به ورزشگاه فولادشهر هجوم بردند تا جو سکوها به سود میهمان باشد. در حالی که گفته شده بود فقط 500 پرسپولیسی می‌توانند در ورزشگاه فولادشهر حاضر باشند اما تمام ضلع جنوبی و جنوب شرقی ورزشگاه در اختیار هواداران پرسپولیس که تا دقایق آخر از تیم محبوب‌شان بشدت حمایت کردند، بود.
 
درخواست از سیدجلال
سیدجلال حسینی پرافتخار‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر که در دیدار برابر ذوب‌آهن دومین دیدار فیکس متوالی‌اش را تجربه می‌کند با درخواست جالبی از سوی یکی از هواداران حاضر در فولادشهر مواجه شد. هوادار خوش ذوق اصفهانی با بنری در دست از کاپیتان پرسپولیس درخواست گرفتن پیراهنش را کرد.
 
امیری سپاهان را از دست داد
در آخرین دقایق دیدار ذوب‌آهن - پرسپولیس، وحید امیری که پس از رهایی از مصدومیت نخستین دیدار خود را انجام می‌داد با دریافت کارت زرد از پیام حیدری دیدار حساس هفته بعد تیمش برابر سپاهان را از دست داد. البته با مصدومیتی که نصیب امیری شد به نظر می‌رسد او دوباره از ناحیه کمر آسیب دیده و مصدومیت قبلی‌اش برگشته است که این یعنی احتمال دارد بقیه بازی‌های فصل را از دست داده باشد.
 
رامین بیرون نمی‌رفت
دقیقه 85 وقتی تابلوی تعویض سیامک نعمتی با رامین رضاییان بلند شد رامین پشت توپ بود تا ضربه ایستگاهی را بفرستد و به همین خاطر نمی‌خواست از زمین بیرون برود. رضاییان درخواست ماندن در زمین برای زدن ضربه ایستگاهی را داشت که مورد موافقت کادرفنی قرار نگرفت و با عصبانیت او پس از خروج از زمین همراه شد. رامین از سمت مقابل از زمین خارج شد و حتی وقتی به نیمکت رسید، داشت غر می‌زد که افشین پیروانی و کریم باقری به او تذکر دادند.

Page Generated in 0.0051 sec