printlogo


کد خبر: 246444تاریخ: 1401/2/20 00:00
هفته بیست و نهم لیگ آزادگان نشده
کار سخت مس

شمارش معکوس آغاز شده و برای تیم‌های مدعی و در حال سقوط هر بازی حکم یک فینال را دارد. تیم مس کرمان که از نتایج هفته گذشته ملوان نهایت استفاده را برد و صدرنشین شد امروز در زمین رایکا به میدان می‌رود. بدون شک برای شاگردان پیروز قربانی که خطر سقوط را به عنوان سومین تیم کاملاً احساس می‌کنند تساوی هم با باخت خیلی فرقی ندارد. همین کار را برای شاگردان فرزاد حسین‌خانی سخت‌تر می‌کند. ملوان هم می‌خواهد پس از چند هفته ناکامی این بار سه امتیاز بازی خانگی‌اش را مقابل سایپا حفظ کند. امید روانخواه سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی چند روز پیش استعفا داد که مورد موافقت باشگاهش قرار نگرفت.
اما آرمان‌گهر که همچنان امیدوار است در صورت باخت دو تیم اول جدول فاصله‌اش را با آنها کمتر کند میزبان پارس جنوبی خواهد بود. 
مسابقه‌ای که در زمین هموار و خوب میزبان می‌تواند برای هر دو تیم سخت باشد. استقلال ملاثانی هم هنوز حاشیه امنیت ندارد. به همین دلیل فقط به سه امتیاز بازی با شمس آذر قزوین فکر می‌کند. تیم قزوینی در هفته‌های اخیر نشان داده براحتی شکست نمی‌خورد.
ویستاتوربین هم با 32 امتیاز خطر سقوط را احساس می‌کند. تیم تهرانی از شهرداری آستارا میزبانی می‌کند؛ تیمی که هفته گذشته در خانه مغلوب رایکا بابل شد. تیم تهرانی اگر در این بازی شکست بخورد آن وقت شرایطش برای ماندن در هفته‌های پایانی به مراتب مشکل‌تر می‌شود.
شهرداری همدان هم باید در این بازی خانگی مقابل استقلال خوزستان برنده شود تا با خیالی راحت‌تر بازی‌های پایانی را برگزار کند. آبی‌های اهوازی هفته گذشته پیروزی باارزشی را مقابل ویستاتوربین به دست آوردند اما همدانی‌ها در خرم‌آباد نتیجه را واگذار کردند.
دو تیم سقوط کرده شاهین بوشهر و ماشین‌سازی تبریز هم به ترتیب میزبان خوشه طلایی و خیبر خرم‌آباد خواهند بود که نتایج این دو بازی هم برای حریفان‌شان خیلی اهمیت ندارد.
 
هفته بیست و هفتم
سه‌شنبه 20 اردیبهشت
آرمان‌گهر سیرجان پارس جنوبی جم
شهرداری همدان استقلال خوزستان
رایکا بابل مس کرمان
قشقایی شیراز مس شهر بابک
ویستاتوربین شهرداری آستارا
استقلال ملاثانی شمس آذرقزوین
ملوان بندرانزلی سایپا تهران
شاهین شهرداری بوشهر خوشه طلایی ساوه
ماشین‌سازی تبریز خیبر خرم‌آباد
 
 
توضیحی درباره علت بدون تماشاگر شدن دربی جنوب
دربی فوتبال خوزستان بین دو تیم نفت آبادان و فولاد بدون حضور تماشاگر برگزار شد. امید صالحیان دبیر هیأت فوتبال آبادان در این باره می‌گوید: «برای برگزاری دربی خوزستان با حضور تماشاگر آمادگی لازم را داشتیم اما به دلایلی نتوانستیم موافقت شورای تأمین را بگیریم و بر این اساس بازی امشب بدون حضور هواداران دو تیم در آبادان برگزار می‌شود. این نکته نیز قابل ذکر است که وزارت کشور مجوز حضور ۳۰ درصدی هواداران در ورزشگاه‌ها را صادر کرده است، در صورتی که شورای تأمین استان‌ها نیز باید این مجوز را بدهد که برای دربی امشب این مجوز داده نشد.»
 

 


Page Generated in 0.0055 sec