printlogo


کد خبر: 246438تاریخ: 1401/2/20 00:00
تراکتور تبریز 3 – هوادار تهران 2
عباس‌زاده جبران کرد

دوشنبه 19/2/1401 هفته بیست و ششم بیست و یکمین دوره لیگ برتر، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، ساعت: 17:30، تماشاگر: 20 هزار نفر
تراکتور: 3
گل‌ها: آقاجان‌پور (4+45)، محمد عباس‌زاده (67، 84)
هوادار: 2
گل‌ها: معین عباسیان (2)، محمدجواد محمدی (50- پنالتی)
داور: کوپال ناظمی، کمک‌ها: علی‌اکبر نوری، امیرمحمد داود‌زاده
اخطار: محمد آقاجان‌پور (تراکتور)، محمد چهارمحالی (هوادار)
تراکتور: محمدرضا اخباری، محمد آقاجان‌پور، هادی محمدی، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری (59- رضا دهقانی)، سید ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی کیانی، سامان نریمان‌جهان (89- محمد قنبری)، محمد قادری (59- علی نجفی)، پیمان بابایی، محمد عبا‌س‌زاده (89- شاهین ثاقبی)
سرمربی: ارطغرل ساغلام
هوادار: مسلم حق‌شناس، صائب محبی، سیدمحمد حسینی، سیدمحمد ستاری، سپهر روزی‌طلب (57- فریبرز گرامی)، رضا مغانلو (78- نیما انتظاری)، فرزاد جعفری، محمد چهارمحالی (78- داریوش شجاعیان)، معین عباسیان، محمدجواد محمدی، بابک مرادی (46- حسین صادقی)
سرمربی: رضا عنایتی
سه امتیاز این بازی برای تراکتور از نان شب واجب‌تر بود تا خیالش برای بقا تا حدود زیادی راحت شود. اما هنوز توپ به پای تمام بازیکنان نخورده بود که دروازه میزبان در دقیقه 2 باز شد. روی ارسال فرزاد جعفری از سمت راست و ضربه معین عباسیان که در تیر دو منتظر توپ بود، تور دروازه میزبان را به لرزه درآورد. بعد از این گل فشار حملات تراکتور بیشتر شد. دقیقه 12 ضربه سر خطرناک عباس‌زاده در دهانه دروازه با دخالت بموقع مدافع حریف دور شد. دقیقه 19 ابوالفضل رزاق‌پور با یک نفوذ دیدنی از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و با یک تو سر توپ سریع در موقعیت شوتزنی قرار گرفت. ضربه خطرناک او را مدافع حریف بخوبی بلوکه کرد. 10 دقیقه بعد شوت کات‌دار معین عباسیان از روی ضربه ایستگاهی، ضربه لازم را نداشت و اخباری به راحتی آن را در اختیار گرفت. دقیقه 33 محمد عباس‌زاده پشت ضربه پنالتی ایستاد که پیمان بابایی آن را گرفته بود. شوت زمینی به چپ او از دقت و قدرت کافی برخوردار نبود و حق‌شناس بخوبی آن را مهار کرد. تلاش مهاجم تراکتور برای ریباند هم راه به جایی نبرد تا این موقعیت خوب از دست برود. دقیقه  45+2 شوت کات‌دار ابوالفضل رزاق‌پور از روی ضربه ایستگاهی را دروازه‌بان هوادار به زیبایی راهی کرنر کرد. اما تراکتور که نمی‌خواست بازنده به رختکن برود در چهارمین دقیقه وقت اضافه نیمه اول به گل رسید. ارسال کرنر کیانی از سمت راست را محمد آقاجان‌پور در تیر دو با ضربه سر به گل تبدیل کرد.
در حالی که انتظار می‌رفت تراکتور بازی را در نیمه دوم هجومی‌تر آغاز کند اما این شاگردان عنایتی بودند که به گل دوم رسیدند. دقیقه 50 محمدی پشت پنالتی ایستاد که هواداری‌ها اعتقاد داشتند بابت آن باید آقاجان‌پور اخراج می‌شد. ضربه او برخلاف جهت حرکت اخباری به گل تبدیل شد. عباس‌زاده که تلاش زیادی داشت تا پنالتی از دست داده‌اش را جبران کند در دقیقه 67 به خواسته‌اش رسید. روی ارسال دقیق ابوالفضل رزاق‌پور از سمت چپ محمد عباس‌زاده با ضربه سر دروازه هوادار را باز کرد. بازی باز هم به تساوی کشیده شد اما این نتیجه دلخواه تراکتوری‌ها نبود. در دقیقه 84 عباس‌زاده گل دومش را زد. ستاره تراکتور در بازی روی ارسال آقاجان‌پور در داخل محوطه توپ را به زیبایی کنترل کرده و با یک شوت روی پای دقیق دروازه را باز کرد. دقیقه 89 ارسال خطرناک بازیکن هوادار به داخل محوطه جریمه می‌رفت دروازه تراکتور را تهدید کند ولی کسی نبود که این پاس تند و تیز را قطع کند.
شاگردان عنایتی که برای فرار از شکست کاملاً جلو کشیده بودند روی کم‌دقتی بازیکنان تراکتور دروازه‌شان بسته ماند. شاگردان ساغلام در دقایق اضافی بازی سه فرصت ایده‌آل گلزنی را از دست دادند. ابتدا در دقیقه 2+90 پیمان بابایی در موقعیت تک به تک شانس گلزنی خوبی داشت ولی شوت قدرتمند او زاویه مناسب را نداشت و توسط دروازه‌بان حریف مهار شد. شوت بازیکن تراکتور در ریباند این توپ هم راهی اوت شد. دو دقیقه بعد آخرین حمله هوادار، صحنه‌های خطرناکی روی دروازه تراکتور داشت ولی ضربات پی‌در‌پی بازیکنان این تیم به مدافعان تراکتور که جلوی دروازه متراکم شده بودند برخورد کرد تا گل تساوی به ثمر نرسد. دقیقه 5+90 پیمان بابایی در موقعیت تک به تک توپ را از دست داد و رضا دهقان روی ریباند همین توپ شانس باز کردن دروازه را داشت که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.
 

Page Generated in 0.0051 sec