printlogo


کد خبر: 246436تاریخ: 1401/2/20 00:00
واکنش

عنایتی: ارسال‌های تراکتور کارمان را سخت کرد
سرمربی تیم فوتبال هوادار یکی از کارهای سخت تیمش در دیدار مقابل تراکتور را ارسال‌های تیم میزبان دانست. رضا عنایتی می‌گوید: «دو تیم تا حدودی به حاشیه رفتند و نمی‌توانم درباره مسائل فنی صحبت کنم. ارسال‌های تراکتور، کارمان را سخت کرد و در کل بازی بدی نبود. پس از  22 سال یاد گرفتم اگر به‌صورت بازیکن سیلی بزنید، اوکی است و اگر دو بار کارت زرد بگیرید، خیلی اوکی است. اگر بازیکن حریف روی بازیکن شما پرواز و او را سرنگون کند، خطای بازیکن شماست.» او درباره واکنش برخی هواداران تراکتور نسبت به او این طور می‌گوید: «به تیم بسیار خوب تراکتور و هواداران بسیار خوب این تیم تبریک می‌گویم. آنها چند دقیقه‌ای از عصبانیت به من فحش دادند، اما تمام زندگی آنها تراکتور است.»
 
در انتظار یک تیم تراکتور متفاوت
 تیم فوتبال تراکتور در روزی که دو مرتبه مقابل هوادار عقب افتاده بود، توانست با حساب 3 بر 2 برنده شود و سه امتیاز جذاب و شیرین را به حساب خود بریزد. 
سرخپوشان تبریزی همراه با هواداران خود، حسابی قدرتمند شده‌اند تا حدی که می‌توانند بازی‌های باخته را هم برگردانند و این نشان می‌دهد تراکتور در این دو فصل، بدون تماشاگرانش، به تیمی معمولی تبدیل شده بود اما حالا، آنها دوپینگ روحی کرده‌اند و وضعیت‌ بهتری دارند. از این پس که شرایط حضور تماشاگران در استادیوم‌ها تسهیل شده، باید در انتظار یک تیم متفاوت باشیم. تیمی که حداقل دیگر برای جلوگیری از سقوط بازی نکند و به فکر قهرمانی و جنگ بر سر صدرنشینی باشد.
 
فجرسپاسی صفر – نفت مسجدسلیمان صفر
تساوی به درد نخور
دوشنبه 19/2/1401 هفته بیست و ششم بیست و یکمین دوره لیگ برتر، ورزشگاه یادگار حافظیه شیراز، ساعت: 18:30
تماشاگر: 10 هزار نفر
فجر: صفر
نفت مسجدسلیمان: صفر
داور: امیر عرب‌براقی
کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضل و علیرضا ایلدروم
اخطار: کمندانی، معصومی (فجر)، باقری، احمدی، نقی‌زاده، محسن‌زاده، مرادی‌فر (نفت مسجدسلیمان)
 فجر شهید سپاسی شیراز: ایمان صادقی، احمدرضا زنده‌روح، امید منصوری، رضا علیاری، محمد زینالی، عرفان معصومی، علی نبی‌زاده (73- عرفان افراز)، میلاد کمندانی (۵۱- علی فاتح)، محمد کاظمی (۵۱- حمید نعمتی)، شهرام گودرزی (81- اتابک زارعی)، حسین مهربان (74- فرزان دانا)
سرمربی: مجتبی سرآسیایی
نفت مسجدسلیمان: علی محسن‌زاده، علیرضا دغاغله، میرهادی میرجوان، امیر روستایی (۶۱- محمد‌مهدی احمدی)، میثم نقی‌زاده، حسن مرادی‌فر، مجید عیدی، مهران امیری، مهدی هاشمی‌نژاد (72- احمد الجبوری)، میلاد باقری، محمد خرم‌الحسینی (۷۲- مصطفی نائیج پور)
سرمربی: رضا مهاجری
دقیقه ۹: شوت عماد میرجوان به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرون رفت. دقیقه ۱۶: شوت حسین مهربان با اختلاف کم به کرنر رفت. در آخرین ثانیه نیمه اول ضد حمله خطرناک مهدی هاشمی‌نژاد از بالای دروازه صادقی بیرون رفت که عصبانیت این دروازه‌بان از مدافعانش را در پی داشت. دقیقه ۶۹: ضربه سر خطرناک علیاری از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۸۳ ضربه خطرناک مهدی هاشمی‌نژاد با سیو دیدنی ایمان صادقی روبه‌رو شد. با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر، این مساوی  به کار هیچکدام از تیم‌ها نیامد و حالا چهار بازی باقیمانده آنها حساسیت بیشتری به خود گرفته  و این دو تیم بیش از گذشته خطر سقوط را احساس می‌کنند. 
فجری‌ها امیدوار بودند در روزی که هواداران خود را کنار خود داشتند با  حفظ سه امتیاز بازی  در حافظیه، هم نزدیکترین رقیب خود را پشت سر بگذارند و هم اینکه سرنوشت تیم شان در دست خودشان باشد.  در حال حاضر سه تیم شهرخودرو، فجرسپاسی و نفت مسجدسلیمان  بیشترین شانس را برای سقوط  به دست پایین‌تر دارند. 
 

 


Page Generated in 0.0058 sec