printlogo


کد خبر: 246435تاریخ: 1401/2/20 00:00
طنزیم
تقصیر داور است!

هومن جعفری
 
مریم احمدی سرمربی تیم فوتبال زنان ملی‌پوشان شهرکرد بعد از اتمام دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن، نسبت به وضعیت تیمش و آمار عجیب گل‌های خورده ملی‌پوشان واکنش عجیبی از خود نشان داد و اینچنین توضیح داده است که 90 گل دریافتی ملی‌پوشان از میان 116 گل دریافتی کل فصل، روی اشتباهات داوران بوده است!
ما از طریق همین تریبون، ندیده و چشم بسته نه تنها این ادعای ایشان را می‌پذیریم بلکه ندیده و چشم بسته تأکید می‌کنیم که قطعاً تا امروز دست‌کم بیست پنالتی هم برای تیم ایشان گرفته نشده که هیچ، دست‌کم 10 بار هم بازیکنان حریف اخراج نشده‌اند!
ظهور این مربی جوان و کاربلد، نشان می‌دهد که در فوتبال ایران هستند عزیزانی که قاعده بازی را به‌شدت بلدند و می‌دانند چطوری باید مصاحبه کنند و چگونه باید حرف بزنند که تحسین حرفه‌ای‌ها و سینه‌سوخته‌ها و کاربلدها را به سمت خود جلب کنند. جای ایشان با این مصاحبه‌ها در لیگ برتر آقایان خالی است! حیف!
خب به سلامتی پرونده گل‌گهر گیت دوباره به کمیته استیناف ارجاع شد. گویا مدارک جدیدی در کار است. خیلی خوشحال می‌شویم ببینیم این مدارک جدید دقیقاً چه هستند؟ آیا بازیکن گابنی بازی‌های ملی جدیدی را دارد که قبلاً یادش رفته بود عنوان کند؟ سرمربی تیم ملی گابن فیلم چهار بازی ملی ایشان را روی دی‌وی‌دی تقدیم کرده؟ چون اصل قصه این است که دوستان یک بازیکن را جذب کرده‌اند که شرط بازی در لیگ ایران را نداشته. بقیه حرف‌ها چرند است. آیا دلایل و مدارک جدید اثبات می‌کنند که این بازیکن قبل از پیوستن به گل‌گهر چهار بازی ملی داشته؟ و سؤال اصلی اینکه اگر بله، پس چرا این مدارک قبلاً رو نشده؟

Page Generated in 0.0056 sec