printlogo


کد خبر: 246412تاریخ: 1401/2/20 00:00
کربکندی با انتقاد از جنگ قدرت در فدراسیون:
فوتبال را رها کنید و به فیفا پالس ندهید

رسول کربکندی، پیشکسوت فوتبال با اشاره به وضعیت عجیب فدراسیون فوتبال و به حد نصاب نرسیدن جلسه هیأت رئیسه به دلیل غیبت مهرداد سراجی، می‌گوید: «متأسفانه اوضاع فوتبال اصلاً خوب نیست و در سالی که قرار است به جام جهانی برویم و در شرایطی که راحت‌ترین صعود را داشتیم به جای اینکه همه ارکان کشور دست به دست هم دنبال آماده‌سازی مناسب برای تیم ملی باشند همه چیز در جنگ قدرت خلاصه شده است.»
بازیکن سال‌های دور تیم ملی می‌گوید: «اگر تیم ملی در جام جهانی نتیجه نگیرد، هم مردم سرخورده می‌شوند و هم آبروی فوتبال‌مان می‌رود. این وضعیت ادامه پیدا کند سر فوتبال بی‌کلاه می‌ماند. زمانی می‌گفتیم اگر در فوتبال جرم و خلافی انجام شود فدراسیون فوتبال باید به آن رسیدگی کند اما اکنون که خود فدراسیون دچار مشکل شده باید بگوییم چه کسی این موارد را رسیدگی کند؟ با این کارها و عدم رسمیت پیدا کردن هیأت رئیسه در حال پالس دادن به فیفا هستیم. فوتبال نباید دست کسانی باشد که می‌خواهند دعوای سیاسی یا قدرت انجام دهند.»
کارشناس فوتبال تأکید می‌کند: «توصیه من به افرادی که می‌گویند پای فوتبال ایستاده‌اند اما باعث ایجاد مشکلاتی می‌شوند این است که دست از سر فوتبال بردارند و بگذارند که فوتبال کار خودش را انجام دهد تا به جای بی‌آبرویی، آبروداری کنیم. آنهایی که این‌طور مشکل‌سازی می‌کنند دنبال پست و اهداف خودشان هستند، در حالی که باید این فوتبال را رها کنند و بگذارند فوتبال دست خود فوتبالی‌ها باشد.»

Page Generated in 0.0055 sec