printlogo


کد خبر: 246411تاریخ: 1401/2/20 00:00
معنای منافع ملی به برخی دوستان تفهیم نشده
آشتیانی: اعضای هیأت رئیسه تا مجمع همدیگر را تحمل کنند

امیررضا واعظ آشتیانی درباره رسمیت نیافتن جلسه روز گذشته هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به دلیل غیبت مهرداد سراجی و البته گلایه‌های احمدرضا براتی در حاشیه این نشست می‌گوید: «حرف من با کل اعضای هیأت رئیسه است. طبق برداشت من، معنی منافع ملی به برخی از دوستان خوب تفهیم نشده است. در برخی مواقع دیده‌ایم که هماهنگی با برخی اعضای هیأت رئیسه صورت نمی‌گیرد ولی با وجود این ناهماهنگی‌ها دلیلی ندارد منافع ملی را فراموش کنیم.»
او همچنین توضیح می‌دهد: «حدود 20 روز تا برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال زمان باقی مانده و آقایان به خاطر منافع کشور و فوتبال در بعد داخلی و بین‌المللی، باید در این مدت همدیگر را تحمل کنند. تا زمان برگزاری مجمع اتفاق ویژه‌ای نمی‌افتد. اعضای هیأت رئیسه همدیگر را تحمل کنند. چرا باید منیت به منافع ملی اولویت پیدا کند؟ با فرض اینکه حق به جانب برخی اعضای هیأت رئیسه باشد، زمان فعلی جای گلایه کردن نیست. اگر بنا باشد خرده‌گیری کنیم، طرف مقابل هم می‌تواند این کار را انجام داده و گلایه‌هایی را مطرح کند.»
قائم مقام اسبق سازمان تربیت بدنی تأکید می‌کند: «پیشنهاد من این است اگر اساسنامه و قانون به مجمع اجازه می‌دهد، اعضای مجمع فدراسیون تحولی هم بین اعضای هیأت رئیسه ایجاد کنند. این هیأت رئیسه و رئیس قبلی فدراسیون فوتبال هیچ انسی با هم نداشته و البته شایستگی‌ لازم برای اداره فدراسیون فوتبال را هم نداشتند. مجمع باید به شکلی خسارتی که با این انتخاب داشت جبران کند.»

Page Generated in 0.0038 sec