printlogo


کد خبر: 246406تاریخ: 1401/2/20 00:00
لژیونرها

 لیگ برتر کرواسی
تیم محرمی به یکقدمی قهرمانی رسید
در هفته سی‌وچهارم لیگ برتر کرواسی دینامو زاگرب 3 بر صفر اوسیژیک را از پیش‌رو برداشت. گل‌های دینامو را ماریو اورسیچ (34)، داریو اسپیکیچ (60) و لوکا منالو (81) زدند. صادق محرمی مدافع دینامو زاگرب در بازی برابر اوسیژک نیمکت‌نشین بود.
در جدول رده‌بندی 10 تیمی لیگ برتر کرواسی دینامو زاگرب با 73 امتیاز صدرنشین است و هایدوک (69 امتیاز) و اوسیژیک (65 امتیاز) دوم و سوم هستند.
 
یک امتیاز آ. ا. ک آتن 
با ۳ بازیکن ایرانی
در چهارچوب دیدارهای هفته سی و سوم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حالی‌که برخلاف مسابقات اخیرش میلاد محمدی را به‌عنوان مدافع چپ به همراه با احسان حاجی‌صفی در ترکیب ابتدایی داشت و کریم انصاری‌فرد را روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۲۱ یکشنبه شب در ورزشگاه اسپیروس مقابل پاناتینایکوس قرار گرفت.
آ. ا. ک آتن در دیدار خانگی مقابل پاناتینایکوس به تساوی بدون گل رضایت داد که این نتیجه آنها را ۵۳ امتیازی کرد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به آریس در رتبه پنجم جدول سوپر لیگ یونان قرار داد.
تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با این تساوی فرصت نایب ‌قهرمانی در سوپر لیگ یونان را هم از دست داد و در سه هفته باقی مانده تا پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ باید برای قرار گرفتن در یکی از رده‌های سوم یا چهارم تلاش کند تا سهمیه پلی‌آف لیگ کنفرانس را بگیرد.
 
شرایط عجیب جهانبخش و فرصت‌سوزی فاینورد
در مهم‌ترین مسابقه هفته سی و دوم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که برای سیزدهمین بازی پیاپی علیرضا جهانبخش را در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۹:۱۵ یکشنبه شب در ورزشگاه د کویپ مقابل تیم رده دومی آیندهوون قرار گرفت.
فاینورد هلند با پیروزی در این مسابقه می‌توانست فاصله امتیازی خود با آیندهوون را به ۴ امتیاز کاهش بدهد و در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل، امیدوار به کسب سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا بماند اما این تساوی و فرصت‌سوزی یاران جهانبخش موجب شد تا آنها به مرحله پلی‌آف لیگ اروپا بروند.
علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی فاینورد که در ۱۲ مسابقه اخیرشان در ترکیب قرار نگرفته بود، یکشنبه شب هم برابر آیندهوون جزو ۱۱ بازیکن اصلی قرار نگرفته و تا پایان روی نیمکت حضور داشت.
 
لیگ برتر پرتغال
صعود سانتا کلارا به رده هفتم با حضور محبی
در هفته سی‌وسوم لیگ برتر پرتغال بامداد امروز سانتا کلارا برابر فریرا 2 بر صفر پیروز شد. گل‌های سانتا کلارا را لینکولن (9) و ریکاردینیو (67) وارد دروازه فریرا کردند. محمد محبی نخستین بازیکن تعویضی سانتا کلارا در این بازی بود که از دقیقه 68 وارد زمین شد. در جدول رده‌بندی 18 تیمی لیگ برتر پرتغال سانتا کلارا با 40 امتیاز هفتم است.
 
جام اتحادیه قطر
العربی با حضور اسماعیلی قهرمان شد
یکشنبه شب در دیدار فینال جام اتحادیه قطر تیم العربی دوحه 3 بر 2 لوسیل را شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت. علی سهیل (3)، احمد الانصاری (13) و ابراهیم کلا (79) زننده سه گل العربی بودند. گل‌های لوسیل هم در دقایق 41 و 49 به ثمر رسیدند. فرشید اسماعیلی در ترکیب اصلی العربی برابر لوسیل بازی کرد.

Page Generated in 0.0047 sec