printlogo


کد خبر: 246404تاریخ: 1401/2/20 00:00
از استقلال چیزی جز قهرمانی انتظار نمی‌رفت
عزیززاده: بازیکن‌سازی در تیم‌های پایه ادامه خواهد داشت

ایمان گودرزی  
 
امید‌های استقلال با هدایت آرش برهانی، جمعه گذشته موفق شدند در فینال مناطق کشور ستارگان سیمرغ البرز را یک بر صفر شکست دهند و مجوز حضور در لیگ دسته اول را کسب کنند. آبی پوشان در این رقابت‌ها توانستند آمار هشت برد و یک مساوی را از خود بر جای بگذارند و مقتدرانه به این عنوان دست یابند.
حمید عزیز‌زاده، پیشکسوت استقلال و مربی حال حاضر امید‌های این تیم با ابراز خرسندی از نتایج به دست آمده، امیدوار است بازیکنان آکادمی با نمایش خوب در تیم‌های پایه جای خود را در تیم اصلی آبی پوشان باز کنند و پروسه بازیکن‌سازی برای تیم بزرگسالان بخوبی پیش برود.
 
با امیدهای استقلال موفق به کسب قهرمانی شدید. در مورد شرایط تیم و قهرمانی توضیح بدهید.
همان طور که می‌دانید ما از میانه فصل به تیم اضافه شدیم و زمان زیادی برای ایجاد تحولات نداشتیم، اما از تیم استقلال چیزی به جز قهرمانی انتظار نمی‌رفت و موفق شدیم به این عنوان مهم دست یابیم. تیم‌های دیگر نمی‌توانستند برای استقلال مشکلی ایجاد کنند. استقلال با بازیکنان خوب و کادر با تجربه‌ای که داشت به قهرمانی رسید و انتظارات را برآورده کرد.
برنامه تیم امید استقلال برای آینده چیست؟
آقای برهانی تازه به تیم آمده‌اند، اما اهداف زیادی داریم و طبق برنامه پله، پله پیش خواهیم رفت. بعد از قهرمانی هنوز صحبتی با باشگاه برای آینده تیم نشده؛ مهم صعود تیم بود که خوشبختانه به این مهم دست پیدا کردیم. قطعاً باشگاه برای آینده برنامه مدونی خواهد داشت. نه فقط تیم امید بلکه برای تمام تیم‌های پایه برنامه‌ریزی خواهد شد.
بازیکنان امید شانس حضور در تیم بزرگسالان را دارند؟
هدف آکادمی همین است و بازیکنان تلاش می‌کنند، با عملکرد مطلوب، خود را به تیم اصلی برسانند. اما در نهایت همه چیز به نظر سرمربی تیم (آقای مجیدی) بستگی دارد. سال‌های قبل هم سابقه حضور بازیکنان آکادمی در تیم اصلی وجود داشت. ان‌شاءالله این روند موفقیت‌آمیز در تیم‌های آکادمی استقلال تکرار شود و بتوانیم بازیکنان مستعد و آینده‌دار را به تیم اصلی بفرستیم.

Page Generated in 0.0059 sec