printlogo


کد خبر: 246397تاریخ: 1401/2/20 00:00
نه دربی مهم بود و نه تونل افتخار!

دربی یکشنبه شب مادرید نشان داد که اتلتیکو با تمام وجود برای تضمین سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد به میدان آمده و رئال مادرید همچنان غرق در جشن قهرمانی لالیگا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است. شاگردان دیگو سیمئونه به قول خود عمل کردند و برای رقیب همشهری تونل افتخار نزدند، موضوعی که هم اندازه دربی برای کهکشانی‌ها بی‌اهمیت بود.
با قهرمانی در لالیگا اولویت کارلتو استراحت دادن به بازیکنان اصلی و مهم تیم، بعد از نیمه نهایی سنگین لیگ قهرمانان مقابل منچستر سیتی است.
در ورزشگاه واندا متروپولیتانو، آندری لونین جایگزین تیبو کورتوا در دروازه شد، در حالی که دنی کارواخال، فرلان مندی، فده والورده، لوکا مودریچ، کریم بنزما و وینیسیوس جونیور همگی روی نیمکت حضور داشتند.
 با در نظر گرفتن مصدومیت داوید آلابا، هشت بازیکن اصلی رئال مادرید در بازی مقابل اتلتیکو استراحت کردند.
 با این حال، آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی اعلام کرد که بازیکنان اصلی خود را در بازی‌های آتی، از روز جمعه با لوانته، به ترکیب بازخواهد گرداند و می‌توان حدس زد که بازیکنان فینال پاریس در بازی مقابل کادیس و بتیس فیکس بازی خواهند کرد.
از ترکیب کاملاً چرخشی آنچلوتی در دربی انتظار بالایی وجود نداشت و اگر ضعیف عمل می‌کردند هواداران این تیم غافلگیر نمی‌شدند. اما این تیم کاملاً بدون استرس و فشار بازی خود را مقابل تیم اصلی سیمئونه به نمایش گذاشت و اگر کمی شانس همراه سفیدپوشان بود حتی موفق به گلزنی نیز می‌شدند و می‌توانستند تک گل کاراسکو را که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده بود، جبران کنند.
 

Page Generated in 0.0055 sec