printlogo


کد خبر: 246396تاریخ: 1401/2/20 00:00
خبر

 مقصد هالند مشخص شد
ارلینگ هالند تصمیم نهایی خود را گرفته و فصل بعد برای منچسترسیتی بازی خواهد کرد.
ستاره 21 ساله نروژی دورتموند که همین تابستان بند فسخ 75 میلیون یورویی او قابل فعال شدن است، مورد توجه بارسا، رئال و سیتی قرار داشت. ابتدا بارسا بود که از دور خارج شد چرا که توانایی مالی لازم برای پرداخت دستمزد او را نداشت. رقابت در ماه‌های اخیر بین سیتی و رئال بود اما باشگاه مادریدی که تمرکز اصلی را روی جذب کیلیان امباپه گذاشته، در نهایت عقب نشینی کرد و سیتی با پیشنهاد مالی بهتر توانست با هالند به توافق نهایی برسد.
 
گواردیولا: شما همه حامی لیورپول هستید
منچسترسیتی با 5 گل نیوکاسل را در هم کوبید و صدر جدول را حفظ کرد. گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی اما حرف‌های عجیبی زد. گواردیولا پس از بازی از حمایتی که در انگلیس از لیورپول وجود دارد حرف زد و گفت: «در این کشور (انگلیس)، همه، از رسانه‌ها گرفته تا مردم و... حامی لیورپول هستند. خب البته لیورپول تاریخچه‌ای باورنکردنی دارد. چندین بار هم فاتح رقابت‌های اروپایی شده است، البته در لیگ برتر آنها طی ۳۰ سال گذشته فقط یک بار قهرمان شده‌اند اما این اصلاً یک مشکل محسوب نمی‌شود.»
گواردیولا که این روزها روی دور مطرح کردن ادعای‌های عجیب افتاده است، افزود: «شرایط اکنون به گونه‌ای است که ما باید ۹ امتیاز دیگر کسب کنیم یا شاید ۶ امتیاز هم کافی باشد. به این بستگی دارد که در دو بازی بعدی تفاضل گل ما و لیورپول چگونه رقم بخورد.»
 
دعوای قضایی همسران رونی و واردی در دادگاه
همسران دو فوتبالیست سرشناس انگلیسی این هفته در دادگاه حاضر خواهند شد. ربکا واردی، همسر جیمی واردی و کولین رونی، همسر وین رونی که پیش از این در یک پرونده حقوقی درگیر شده بودند، قرار است این هفته بالاخره در دادگاهی در شهر لندن روبه‌روی یکدیگر قرار بگیرند. داستان به اکتبر سال 2019 برمی‌گردد که همسر رونی با انتشار پستی اعلام کرد که بعضی از مواردی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذاشت و خصوصاً بعضی از استوری‌های اینستاگرامش تنها برای ربکا واردی باز بوده و دقیقاً همین موارد چندی بعد در رسانه‌ها منتشر شده است. او مدعی شد همسر واردی مسائل خصوصی زندگی رونی و همسرش را در رسانه‌ها منتشر می‌کرده است. این موضوع باعث ناراحتی و خشم شدید همسر مهاجم لستر شده و به همین دلیل تصمیم به شکایت از او گرفته است.
 
مسی همچنان به تیر دروازه می‌زند!
بدشانسی لیونل مسی، ستاره آرژانتینی در پاری‌سن‌ژرمن مقابل تروا نیز ادامه پیدا کرد. پی.اس.جی در این بازی با تساوی 2-2 متوقف شد. این نتیجه در حالی رقم خورد که پاریسی‌ها ابتدا با دو گل از حریف پیش افتادند اما نتوانستند این برتری را حفظ کنند و دو گل از حریف خوردند. لیونل مسی در این دیدار هم موفق به گلزنی برای پاریس نشد تا همچنان روند خوبی در لیگ فرانسه نداشته باشد. این ستاره آرژانتینی در این بازی هم دو بار به سمت دروازه حریف شوت کرد که به تیرک دروازه برخورد کرد. مسی در اولین فصل حضورش در فرانسه فقط چهار گل به ثمر رسانده است. هر چند او در این فصل 13 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده که آماری قابل قبول به حساب می‌آید. مسی با دو شوتی که یکشنبه شب به تیر دروازه زد، آمار ضرباتش در فصل 22-2021 را که به تیرک دروازه خورده، به عدد 10 رساند تا بالاتر از هر بازیکن دیگری از فصل 07-2006 قرار بگیرد.

 


Page Generated in 0.0059 sec