printlogo


کد خبر: 246321تاریخ: 1401/2/19 00:00
پیروزی الاهلی با درخشش ایرانی‌ها
شب درخشان قایدی در دبی

در یکی از مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر امارات، تیم شباب الاهلی که برای دومین بازی متوالی در این رقابت‌ها احمد نوراللهی و مهدی قایدی را همزمان در ترکیب ابتدایی داشت، در ورزشگاه آل راشد دبی به مصاف تیم رده دهمی اتحاد کلبا رفت. شباب الاهلی بازی را طوفانی شروع کرد و در دقیقه ۴ روی توپ ارسالی از کرنر سمت راست زمین که در ادامه به جناح چپ رفت، با پاس چیپ احمد نوراللهی و ضربه سر توماس اولسن به گل اول بازی رسید.
در دقیقه ۲۲ احمد جمیل، مدافع راست شباب الاهلی پاس در عمق خطرناکی فرستاد که مهدی قایدی به زیبایی در پشت محوطه جریمه توپ را از بین پاهای خود رها کرد تا توماس اولسن در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و برای دومین بار دروازه اتحاد کلبا را باز کند. دروازه یاران قایدی و نوراللهی در دقیقه ۵۲ باز شد، اما در نهایت شباب الاهلی موفق شد در این مسابقه خانگی به پیروزی ۲ بر 1 مقابل اتحاد کلبا دست پیدا کند و با ۳۳ امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ برتر امارات قرار بگیرد.
احمد نوراللهی، هافبک ایرانی شباب الاهلی که پیش از این در ۱۹ مسابقه لیگ برتر امارات به میدان رفته و 3 گل به ثمر رسانده بود، در دیدار برابر اتحاد کلبا نخستین پاس گل فصل خود را داد و حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت. مهدی قایدی، دیگر ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی نیز که مثل نوراللهی مقابل اتحاد کلبا بیستمین بازی فصل خود در لیگ برتر امارات را انجام داد، تا دقیقه ۸۲ در زمین حضور داشت و روی گل دوم تیمش تأثیرگذار بود. با این اتفاق و حضور همزمان نوراللهی و قایدی در ترکیب الاهلی، به نظر می‌رسد مشکلات به وجود آمده میان مهدی علی با بازیکنان ایرانی برطرف شده و آنها شانس دارند تا در ادامه رقابت‌ها نیز به میدان بروند. البته هنوز نمی‌توان درباره ادامه همکاری الاهلی با نوراللهی و قایدی با قطعیت نوشت.

Page Generated in 0.0054 sec