printlogo


کد خبر: 246306تاریخ: 1401/2/18 00:00
تماشاگران استقلال ما را تهییج می‌کنند
سید‌عباسی: امیدوارم بهترین مرد زمین «داور» باشد!

مصاحبه
ناصرقراگزلو     
 
داود سید‌عباسی - فرهاد مجیدی؛ تقابل این دو استقلالی می‌تواند بخشی از جذابیت‌های این هفته لیگ باشد. سیدعباسی از وقتی در مشهد سرمربی شده، تلاش کرده تا پدیده را از خطر سقوط نجات دهد. طرف مقابل، فرهاد مجیدی همبازی سابق او برای قهرمانی چاره‌ای جز پیروزی برابر پدیده ندارد. تقابل این دو مربی استقلالی در هفته 26 لیگ بهانه خوبی برای گفت‌وگو با سیدعباسی است.
   
این هفته با استقلال بازی دارید... این تیم را آنالیز کردید؟
 این فصل استقلال باثبات‌ترین تیم لیگ است و شرایط بسیار خوبی دارد و رکورد خوبی هم تا اینجا ثبت کرده که قطعاً دوست دارد این رکورد تا پایان لیگ هم حفظ شود.
رکورد نباختن... با سرمربی استقلال کری نداری؟
 هرگز با مجیدی کری ندارم و اصلاً اهل کری و این قبیل مسائل نیستم؛ اما همیشه نهایت تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام می‌دهم. من و بازیکنان پدیده هیچ ادعایی نداریم ولی در زمین هر تلاشی از دست‌مان بربیاید، انجام می‌دهیم.
واقعاً امیدوارید که تیم‌تان در لیگ ‌برتر بماند؟
 انسان با امید زنده است. برای همین تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را مقابل استقلال داشته باشیم و تلاش‌مان را هم انجام می‌دهیم که بهترین نتیجه را بگیریم.
استقلال صدر جدول و پدیده قعر جدول؛ منطق می‌گوید که استقلال در ورزشگاه شانس زیادی برای گرفتن امتیاز ندارد؟
 فوتبال غیرقابل پیش‌بینی‌ترین ورزش دنیاست و احتمال هر اتفاقی در آن وجود دارد. به طور مثال دیدیم که در بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در لحظات پایانی چه اتفاقی افتاد.
شرایط تیم‌تان در هفته‌های اخیر امیدواری‌هایی برایتان به وجود آورده است؟
 من و بازیکنانم تلاش‌مان را انجام می‌دهیم؛ بقیه مسائل را به خدا واگذار می‌کنیم.
همیشه نگران داوری‌ها و نگاهی که نسبت به جایگاه تیم‌تان وجود دارد، هستید. در این مسابقه هم این نگرانی را دارید؟
 امیدوارم بهترین شخص درون زمین داور مسابقه باشد و خدای ناکرده برداشت‌ها به گونه‌ای نباشد که نسبت به جایگاه تیمم روی بازیکنان و عملکردشان در صحنه‌های مختلف قضاوت شود و برداشت‌ها و قضاوت‌ها بر اساس جایگاه تیم‌ها در جدول نباشد، بلکه به کیفیت بازیکنان نگاه شود.
بازی‌ مقابل تماشاگران در آزادی نگران‌تان نمی‌کند؟
 برای دومین بار است که مقابل تماشاگران بازی می‌کنیم؛ البته خودمان از این مزیت بی‌نصیب هستیم. حضور تماشاگران قطعاً به بچه‌های ما انرژی می‌دهد و ما را تهییج می‌کند. بازیکنان ما هم آماده‌اند که از این مسأله بیشترین استفاده را ببرند. بازیکنان ما شور و هیجان زیادی دارند و ما هم منتظریم که از انگیزه بالای بازیکنان‌مان بیشترین استفاده را مقابل استقلال ببریم.
به این فکر کرده‌اید که برد بزرگ می‌تواند سکوی پرتاب تیم‌تان باشد؟
 استقلال به‌دنبال حفظ رکورد استثنایی‌اش است اما من امیدوارم که بیشترین تلاش را انجام دهیم و بازیکنان سالم از زمین بیرون بیایند. هدف‌ها در فوتبال فرق می‌کند. مشکلاتی که ما داشتیم را استقلال نداشته است.

Page Generated in 0.0048 sec