printlogo


کد خبر: 246288تاریخ: 1401/2/18 00:00
اردوی وزنه‌برداری شروع نشده تمام شد

با تعویق برگزاری بازی‌های آسیایی، نخستین اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان که هفته گذشته با کلی حواشی فقط بابت آماده‌سازی و شرکت در بازی‌های‌ هانگژو استارت خورده بود، با تصمیم کادرفنی تمام شد. قطعاً حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو برای علی مرادی و تیم همراهش اتفاق مهم و ویژه‌ای بود که شاید می‌توانست برای آنها مهر تأییدی باشد برای ماندن تا پایان دوره 4 ساله ریاست او. اما تعویق بازی‌های آسیایی و تعطیلی اردوی وزنه‌برداری تقریباً تیرخلاصی می‌تواند باشد برای رئیس بازنشسته وزنه‌برداری و تیم همراهش. زیرا اگر قرار است بزودی تغییرات مدیریتی را در فدراسیون وزنه‌برداری شاهد باشیم، بهتر است این تغییرات حالا که برنامه ویژه خاصی پیش روی وزنه‌برداری نیست در دستور کار وزارت ورزش قرار بگیرد، تا مدیریت جدیدی که قرار است سکان مدیریت این مجموعه را دست بگیرد، بتواند از فرصت طلایی ایجاد شده نهایت استفاده را برده و تا قبل از شروع رقابت‌های مهم بین‌المللی وزنه‌برداری سوار کار شده و تفکرات جدید فنی و اجرایی را به وزنه‌برداری تزریق کند.
محمدحسین برخواه، سرمربی تیم با تأیید این خبر گفت:«اردوی خوبی داشتیم و شرایط‌مان همه جوره خوب بود، اما وقتی بازی‌های آسیایی به تعویق افتاده است، دیگر برنامه و هدفی برای ادامه اردو و نگه داشتن وزنه‌برداران در کمپ تیم ملی وجود ندارد.»
برخواه ادامه داد:«البته اگر شرایط روبراه باشد، ما بچه‌ها و تیم را به حال خود رها نمی‌کنیم. باید ببینیم اول بازی‌های کشورهای اسلامی برگزار می‌شود یا نه؟ اگر بازی‌های کشورهای اسلامی برگزار شد، اردوی ما از هفته ابتدایی خرداد شروع می‌شود، اگر این مسابقات هم منتفی شد، هدف‌ ما بازی‌های گزینشی المپیک خواهد بود و مسابقات جهانی کلمبیا. البته همه این موارد به شرایط ما و وزنه‌برداری در روزهای آتی بستگی دارد.»

Page Generated in 0.0054 sec